
L'outlet de venda de moda a Internet Privalia ha obtingut, per segon any consecutiu, el Premi a la Millor Lloc web de Compres de 2013, considerat el reconeixement en línia més important d'Espanya, que es concedeix mitjançant votació popular.
Privalia ha aconseguit aquest guardó després d'obtenir la millor puntuació en les valoracions dels usuaris sobre contingut, navegació i disseny dins de la categoria web de compres, segons ha informat en un comunicat.
Guardó amb prestigi
La companyia fundada per Lucas Carné i José Manuel Villanueva es fa així amb un premi que en passades edicions han obtingut grans companyies del sector del comerç electrònic com Groupon, Dell o Vistaprint.
Per a Privalia, aquest reconeixement "posa de manifest la seva ferma aposta per la millora continuada del web per oferir al client una experiència de compra satisfactòria a través d'aquest canal".
Iniciativa de MetrixLab
Lloc web de l'Any és una iniciativa de l'agència d'estudis de mercat a través d'internet MetrixLab.
En aquesta edició dels premis s'han presentat 240 candidatures en 20 categories diferents i el procés de votació ha registrat més de 126.000 vots per part dels internautes.
Creada el 2006, Privalia té més de 15 milions de socis a tot el món i l'any passat va obtenir una facturació bruta de 422 milions d'euros.