Sempre endavant, VIA Empresa!

Vaig conèixer VIA Empresa per casualitat, fa uns sis anys, fent una cerca d’informació a Google sobre una empresa amb la que volia contactar per oferir els meus serveis. Em va aparèixer una entrevista que VIA Empresa havia fet al seu fundador on explicava, amb tot detall, la seva estructura organitzativa, trajectòria de l’empresa, situació actual i objectius de creixement a futur.

"Vaig conèixer VIA Empresa per casualitat, fa uns sis anys, fent una cerca d’informació a Google sobre una empresa amb la que volia contactar per oferir els meus serveis"

A partir d’aquest article me les vaig enginyar per aconseguir el correu personal del fundador i CEO de l’empresa i m’hi vaig dirigir.  Li vaig fer un correu felicitant-lo per l’entrevista, fent referència als objectius de creixement que es plantejava, i, perquè jo creia que seria positiu que ens coneguéssim. L’entrevista va ser un èxit i vaig començar a col·laborar amb ells com a consultora externa.

Des d’aquell moment, per a mi, VIA Empresa ha esdevingut una eina imprescindible de coneixement d’empreses, tendències, actualitat econòmica i de professionals de referència de diferents sectors. En cada una de les meves consultories i formacions de vendes recomano VIA Empresa i comparteixo, sovint, articles amb clients i prospectes, amb la única intenció d’aportar-los valor i que tothom pugui gaudir d’aquesta publicació.

I, de prescriptora de la publicació, a articulista. Vaig proposar a la Direcció de Via Empresa escriure sobre el món de les vendes, però no des d’un punt de vista teòric, si no des de la meva pròpia experiència en els acompanyaments comercials: poder explicar el que em trobo en el dia a dia, quina és la realitat dels equips de vendes i les seves direccions, les dificultats i els reptes que afrontem, possibilitats de millora, i sobretot, reivindicar la professionalització dels venedors.

"Compleix 7 anys de trajectòria i d’èxits d’un periodisme de rigor, d’anàlisi, de valor afegit, compromès i en profunditat. I els compleix, enmig d’aquesta crisi del coronavirus"

I així, quasi d’un dia per l’altra, hem arribat fins aquí: VIA Empresa compleix 7 anys de trajectòria i d’èxits d’un periodisme de rigor, d’anàlisi, de valor afegit, compromès i en profunditat. I els compleix, enmig d’aquesta crisi del coronavirus, que posa en risc el propi model econòmic en el que aquest mitjà es basa.

VIA Empresa és un publicació oberta, de subscripció gratuïta que té com a única font d’ingressos la publicitat d’empreses i institucions, i que, a hores d’ara, i en comparació als mateixos mesos de 2019, ha caigut, de mitjana en el sector, en un 80%.

Són temps complexes per a tots i totes. En el meu món, comercials i clients estem confinats, aprenent, a passos de gegant, a adaptar-nos a les noves possibilitats que la tecnologia ens posa al davant i buscant alternatives a les entrevistes presencials. Els primers dies ens ho plantejàvem com a solucions molt provisionals, però amb el pas dels dies, anem confirmant que potser moltes coses no tornaran a ser com abans.

En el cas de VIA Empresa tinc una cosa molt clara: no vull renunciar al coneixement que m’aporta dia a dia. Potser sí que cal demanar ajuda a les institucions, però cal buscar el compromís dels propis lectors, que cada dia som més.

"Cal trobar fórmules que permetin que el mitjà segueixi endavant celebrant molts més aniversaris!"

Cal que tots prenem consciència que darrera de cada publicació hi ha tot un equip de periodistes, editors, dissenyadors, correctors i comercials que hi treballen. Cal trobar fórmules que permetin que VIA Empresa segueixi endavant celebrant molts més aniversaris!

Moltes felicitats per la feina ben feta i sempre endavant, VIA Empresa! 

Més informació
Quan ser periodista també és ser emprenedor
Set anys per celebrar
2020: De crisi en crisi
Avui et destaquem
El més llegit