StockAgile tanca una ronda d'inversió de 400.000 euros

La startup catalana de vendes i gestió d'estoc planeja una expansió internacional de la mà de 4Founders Capital, Itnig i Angels

Imatge de l'equip de la startup barcelonina StockAgile | Cedida Imatge de l'equip de la startup barcelonina StockAgile | Cedida

La startup catalana StockAgile, que ofereix a establiments comercials, majoristes i marques un software de vendes i gestió d’estoc, ha tancat una ronda d'inversió per valor de 400.000 euros. En l’operació han participat els fons 4Founders Capital i Itnig, a més de la societat d’inversió de Juan Roig Angels i els business angels Álvaro Rocabayera i Horacio Martos. Amb aquesta nova injecció de capital, StockAgile pretén millorar tant el seu producte com el departament de màrqueting, així com expandir-se al conjunt de l’Estat i a mercats internacionals.

StockAgile ha assolit un creixement important en el darrer any gràcies a l’expansió de l’ecommerce a causa de la pandèmia i les noves necessitats de digitalització del sector comercial. Segons Miquel Subirats, CEO i fundador de l’empresa, "ara que el paper de l’ecommerce està agafant més força que mai, l’objectiu de StockAgile és esdevenir líders mundials de la gestió de retail i venda omnicanal". Aquesta ronda suposa un avenç en aquest sentit, especialment pel que fa a l’expansió del negoci i l’impuls a l’estratègia de vendes i màrqueting, com destaca el mateix Subirats. 

Aquesta ronda d'inversió es va engegar el mes de gener, quan l’acceleradora de Juan Roig Lanzadera la va seleccionar per donar-hi suport. Posteriorment s'hi va sumar Angels i més tard la resta d'inversors, amb considerable confiança en el projecte de la startup. Segons el soci de 4Founders Capital Jesús Monleón, de fet, StockAgile té el "potencial per ser el referent dels programes de gestió d'estoc al món del retail".

StockAgile sorgeix de les mancances que van identificar els germans Miquel i Joan Subirats, CEO i CTO de la startup, en la gestió d'estoc de les empreses comercials. Amb el seu software, l’empresa ha aconseguit una cartera de clients formada principalment per empreses de retail que o bé necessiten digitalitzar els seus processos o bé volen optimitzar els processos de venda en el seu propi ecommerce i altres marketplaces.

Més informació
Ecommerce, telemedicina i educació a distància, els negocis que impulsa la Covid-19
Avui et destaquem
El més llegit