
El districte 22@ compta amb un nou complex d'oficines, anomenat Cornerstone, de 20.700 m2 repartits en tres edificis. El fons londinenc Benson Elliot i el grup immobiliari Bream Real Estate han sigut els encarregats del projecte, amb la col·laboració de Solvia, del Banc Sabadell, i BCA Arquitectura.
Els blocs es poden llogar íntegrament com a seu independent d'una empresa, per plantes o per mòduls de fins a 2.100 m2. Segons les previsions de Howard Pierce, MRICS del grup immobiliari, tres quartes parts del complex estaran llogades en el primer trimestre del 2014 i s'arribarà als 2.000 treballadors un cop hi hagi plena ocupació en un termini de dos anys.
Un nou concepte d'oficina
El perfil de clients interessats a instal·lar-se al Cornerstone són multinacionals que ja estan a Barcelona, a la zona de l'Eixample i que es volen traslladar a un edifici que incorpori el nou concepte d'oficina del segle XXI.
En aquest sentit, Pierce ha destacat que Cornerstone són les primeres oficines a Barcelona que disposen de certificació LEED GOLD que garanteix la sostenibilitat i el confort laboral, el que permet incrementar la productivitat de les empreses.