• Territori
  • Appodeal obre a Barcelona la seva central europea

Appodeal obre a Barcelona la seva central europea

L'empresa originària de Sant Francisco ha escollit la capital catalana com a centre d'operacions a Europa

No sabem distingir el "món ràpid" i el "món lent"
No sabem distingir el "món ràpid" i el "món lent"
Redacció VIA Empresa
25 de Maig de 2016 - 11:02
Appodeal, la solució de mediació publicitària intel·ligent per a aplicacions, anuncia que obrirà a Barcelona la seva oficina central per al mercat europeu, des d'on treballarà l'equip responsable de conduir l'expansió de la companyia al Vell Continent.

Fundada l'any 2015 en Sant Francisco, Appodeal proporciona als desenvolupadors una solució de mediació programàtica per aplicacions que simplifica la gestió d'anuncis i els permet augmentar la rendibilitat. En el seu primer any de vida, l'empresa va arribar a generar d'1,1 milions d'euros en transaccions publicitàries mensuals.

L'equip europeu de la companyia està liderat per Anna Baidachnaya, Directora de Appodeal Europa, Diana Bogdanova, responsable de la relació amb desenvolupadors, i Ignasi Prat, director de màrqueting a escala europea. Per a finals de 2016, l'empresa té l'objectiu de comptar amb 10 treballadors en les seves oficines de Barcelona, per cobrir les àrees de recursos humans, comercial i esdeveniments.

"L'Estat espanyol és un dels mercats amb major creixement en desenvolupament d'aplicacions. És un territori dinàmic i obert a la innovació, amb un alt potencial", explica Pavel Golubev, fundador i CEO de Appodeal. "Actualment treballem amb nombrosos desenvolupadors espanyols i el nostre objectiu és arribar a més. Volem ajudar-los a treure un major benefici de les seves apps, que puguin estalviar temps a l'hora de gestionar la publicitat, oferir als seus usuaris anuncis personalitzats i fer un seguiment d'analítica en temps real", afegeix.

A Espanya ja són 253 els desenvolupadors que treballen amb Appodeal per maximitzar la rendibilitat de les seves apps. Entre ells es troben empreses com Amalgam Apps, Baviux, Beard Bits i Chorrus Games. L'objectiu de la companyia és que la seva solució arribi a 500 desenvolupadors al país a finals d'aquest any.

A dia d'avui, més de 4000 desenvolupadors ja confien en Appodeal per la gestió publicitària de la seva app, i la companyia ha pagat un total de 6,6 milions d'euros a aquests desenvolupadors. L'empresa proporciona més de 5 mil milions d'impressions publicitàries mensuals en més de 10.000 aplicacions, arribant a més de 20 milions d'usuaris a escala mundial.