Bon Preu consolida la 'compra sobre rodes' a Girona, Reus i Mataró

El sistema 'iquodrive' s'inspira en el model francès i actualment representa només l'1,5% del volum de negoci del grup

Bon Preu dóna per finalitzat el procés d'implementació de la 'compra sobre rodes' de la filial 'iquodrive', que des del 2012 opera des de Girona i que en els darrers anys ha obert també a Mataró i Reus.

El director comercial del grup, Antoni Amblas, diu que el model està "preparat per créixer" i avança que abans de dos anys obrirà a Barcelona ciutat i també a la demarcació de Lleida. El sistema s'inspira en el model francès de compra on-line, que permet a l'usuari fer la comanda per Internet i recollir-la presencialment als punts de recollida sense necessitat de baixar del cotxe. Actualment 'iquodrive' té una cartera de 100.000 clients que generen l'1,5% del volum de negoci del Grup Bon Preu.

Fer la compra en un espai molt reduït de temps i en un "temps ínfim" de recollida. El temps és el màxim tret diferencial que presenta iquodrive respecte la resta de sistemes de compra on-line. Segons els seus responsables, la compra es pot fer per internet en menys de deu minuts, la comanda està preparada a botiga en un termini de dues hores i la recollida es pot fer en menys de cinc minuts sense baixar del cotxe.

"És un model inspirat en el model 'drive' francès. A França ens porten deu anys d'avantatge i ja hi ha més de 3.000 centres de recollida", explica el director comercial del Grup Bon Preu, Antoni Amblas. La filial iquodrive té en cartera tots els productes dels supermercats Bon Preu i permet fer una compra "integral" que inclou el producte fresc "fins al producte més banal", sense costos addicionals ni comandes mínimes.

El model iquodrive es va implantar el 2012 a Girona i en els darrers dos anys ha obert també a Mataró i Reus. "El model s'ha afinat en relació a la productivitat de magatzem i usabilitat de la pàgina web. Ara estem preparats per créixer", apunta Amblas. L'objectiu de la companyia és doblar els tres centres actuals en "un o dos anys" i la prioritat és aterrar a Barcelona ciutat i a la demarcació de Lleida.
Avui et destaquem
El més llegit