Buff ha tancat l’exercici econòmic 2022-2023 amb una facturació de 48,2 milions d’euros. Segons la firma nascuda a Igualada, especialitzada en accessoris de coll i cap per activitats a l’aire lliure, les xifres continuen amb el mateix comportament de l’exercici anterior. Actualment, Buff té una plantilla de 400 persones i sis filials repartides per Estats Units, Canadà, Regne Unit, Alemanya, Itàlia i França.
“Aquest últim exercici ha estat un any de transició al mercat nord-americà, on hem continuat amb l’ajust d’inventaris dins la cadena de distribució”, explica David Camps. Sense deixar l’àmbit dels resultats, el director general de Buff afegeix que l’empresa ha experimentat “un creixement rellevant als mercats europeus”. De cara a l’exercici 2023-2024, el pla estratègic de la companyia prioritza l’expansió comercial a Itàlia i França, països on ha internalitzat la distribució de la marca.
Durant aquest any, Buff també s’ha sumat al moviment d’empreses B-Corp, un moviment que compta amb més de 6.000 firmes que estan redefinint les seves estratègies empresarials, de benestar de les persones i el respecte pel medi ambient. Ara fa un any, Buff va crear una escola de confecció per donar oportunitats a joves que estan a l'atur i promocionar el relleu generacional al sector tèxtil.