Caldes de Montbui treballa per atraure turisme

La Taula de Turisme de la localitat destina 15.000 euros de pressupost municipal participatiu per a promoció turística

Entitats públiques i privades es llancen a la promoció turística de Caldes de Montbui. Les sis accions estaran finançades amb un pressupost de 15.000€ que l'Ajuntament ha posat a disposició de les prioritats manifestades pels ens disposats a col·laborar.

La primera acció acordada és la campanya de publicitat als horaris dels autobusos Sagalés amb cobertura a Osona i als Vallesos, atès que Caldes de Montbui és un destí d'interès per al turista de proximitat i d'estades de curta durada. Seran uns 30.000 horaris que inclouran la imatge de la campanya «Em toques?» i tindrà un cost de 1.452 euros.

Altres accions seran: la promoció de Caldes en el marc de la Fira de Nadal (4.500 euros), la Guia d'establiments turístics (2.500 euros de pressupost municipals més 2.500 euros de participació del sector privat), l'elaboració de la llista Top Ten amb els indrets de visita imprescindible de Caldes de Montbui (2.000 euros), l'organització de la Ruta del Pinxo durant dos caps de setmana de maig o juny (2.500 euros) i la promoció de la marca «El poble que bull» (2.500 euros).

Fora han quedat altres accions, com ara la visita de bloggers especialitzats en estades turístiques o l'organització de sessions de formació i entrenament per a professionals del sector. Tanmateix, la Taula no descarta treballar per obtenir altres fonts de finançament per materialitzar aquestes propostes.

El regidor de Turisme, Isidre Pineda, i els assistents han valorat positivament aquesta manera participada de decidir el tipus de promoció que es fa de la vila termal.

Avui et destaquem
El més llegit