La campanya de la floració d'Aitona supera la barrera dels 20.000 visitants

El municipi sobrepassa les previsions inicials i referma l'interès turístic que aixequen les flors roses dels presseguers

Un grup de ciclistes visitant els camps florits d'Aitona | ACN Un grup de ciclistes visitant els camps florits d'Aitona | ACN

Els camps de presseguers florits d'Aitona (Segrià) han superat aquest diumenge la barrera dels 20.000 visitants, a una setmana del tancament de la 10a campanya de Fruiturisme. D'aquesta manera, el municipi sobrepassa les previsions inicials i referma l'interès turístic que aixequen les flors roses dels presseguers. "Estem molt satisfets i orgullosos de veure la resposta tan positiva que està tenint la campanya d'enguany, després de dos anys molt durs per la pandèmia", ha explicat l'alcaldessa d'Aitona, Rosa Pujol, que ha afegit que el municipi viu uns dies "històrics". 

A més de gaudir de la floració i del patrimoni local, els visitants també han pogut fer diferents propostes lúdiques, entre les quals enlairaments de globus aerostàtics, visites lliures pels camps, la ruta guiada de la flor del presseguer, la ruta de Serra Brisa o la nova ruta 'Robert Capa a Aitona', entre altres. Finalment, fins aquest diumenge 13 de març la capella de Sant Gaietà ha acollit l'exposició de pintura i escultura "Òxids" a càrrec de Mari Ros Prieto Hortelano.  Al llarg de tota la campanya es pot visitar l'exposició 'Els mil i un rostres de la pagesia' amb motiu del desè aniversari de Fruiturisme.

Més informació
Aitona dona el tret de sortida al 10è aniversari de Fruiturisme
Avui et destaquem
El més llegit