Casa Tarradellas aixecarà un nou magatzem de blat a Gurb

La marca inverteix tres milions d'euros en la instal·lació que proveirà el molí de la companyia

Casa Tarradellas ha invertit tres milions d'euros en la construcció d'un magatzem de blat a Gurb (Barcelona), que proveirà al molí de la companyia on s'elabora la farina que s'utilitza per a les pizzes de la firma i que aquest any celebren el seu vintè aniversari des del seu llançament el 1997.

En concret, el magatzem ocuparà 3.000 metres quadrats i comportarà una capacitat d'emmagatzematge de 10.000 tones de blat que proveiran a la farinera, que acaba de doblegar la seva capacitat, ha informat l'empresa d'alimentació en un comunicat.

La instal·lació comptarà amb sitges, una unitat de control de qualitat i un àrea de selecció per analitzar la qualitat del blat i la traçabilitat del cereal, alhora que també està dotada d'equips de preneteja que, a partir de tècniques d'aire, permetran emmagatzemar el blat ja net que després es traslladarà al molí propi per elaborar la farina de les pizzes.

Nova planta i farinera
La construcció d'aquesta instal·lació arrenca després de les obres d'una nova planta de pizzes, iniciades al desembre i que suposen una inversió de 25 milions.

Aquest projecte crearà 50 llocs de treball en la primera fase que se sumaran als 1.900 empleats que ja té la companyia. El nou centre productiu destina 9.000 metres quadrats a l'elaboració de pizzes fresques i incorporarà noves línies polivalents i nous sistemes de dosatge de 'toppings' i ingredients per a cada producte que permetran crear noves varietats de pizzes.

A més, també s'ha ampliat el molí de Casa Tarradellas que a la fi de gener va assumir una capacitat de producció de 70.000 tones anuals de farina, el doble que abans.

Casa Tarradellas ha invertit 10 milions d'euros en aquest projecte, construït el 2010 i que compta amb un centre de para l'estudi de les farines que millor s'adapten a cada varietat de pizza i treballant amb agricultors i cooperatives de la zona.

La companyia, fundada per Josep Tarradellas Arcarons, va celebrar aquest 2016 el seu quarantè aniversari i, el 2015, va obtenir una facturació de 859 milions d'euros, sent una de les vint marques amb major penetració en les llars espanyoles, segons l'informe Brand Footprint de Kantar Worldpanel.

Avui et destaquem
El més llegit