Comertia vol fer-se un lloc a la Cambra de Comerç

Sis empreses catalanes de ‘retail’ es presenten com a candidates a formar part del nou ple de la institució

Bon Preu és una de les empreses que presenta la seva candidatura| Cedida Bon Preu és una de les empreses que presenta la seva candidatura| Cedida

Comertia vol “participar activament en la configuració del model de comerç de ciutat i de país que volem” i per això ha impulsat la candidatura de sis empreses familiars catalanes de retail que es presenten al nou Ple de la Cambra de Comerç.

Bon Preu, Calbet Electrodomèstics, Farga, Ferrer&Ojeda, La Mallorquina i Unión Suiza volen aprofitar la renovació dels òrgans de govern de la Cambra per optar a ser un dels 60 membres estructurats del ple. Les firmes es presenten en els grups de comerç i reparacions, hostaleria i mediació financera, en funció del seu sector d’activitat, segons informen en un comunicat.

Més info: La Cambra de Barcelona té una cita amb la història

En les pròximes eleccions, el ple de la Cambra de Comerç de Barcelona passarà a tenir 60 membres estructurats, dels quals 40 seran elegits per sufragi lliure, i s’estructuraran en 13 grups en funció del seu pes en l’economia catalana.

En aquest sentit, Comertia fa una crida a autònoms, emprenedors, pimes i corporacions a què donin suport a la candidatura de les empreses associades en forma de vots, “per obtenir la màxima representativitat d’agents econòmics del sector retail en el nou ple”. Així mateix, la institució també insta a la participació dels electors en les eleccions.

Més informació
Un debat per servir (i despertar) la Cambra de Barcelona
Com votar a les eleccions de la Cambra de Barcelona més enllà de "la cursa d'obstacles"
Avui et destaquem
El més llegit