Espinaler renova la imatge corporativa

La marca d'aperitius del Maresme acomiada la vella espina per un nou disseny amb vocació global

La marca d'aperitius i vermuts maresmenca Espinaler, fundada el 1896, rejoveneix la seva imatge per continuar amb força la seva etapa d'internacionalització amb una imatge més moderna i de qualitat.

Espinaler, que últimament s'ha obert a mercats com ara el Japó i Hong Kong, ha redissenyat els envasos i la imatge de marca. La presentació va tenir lloc aquest dilluns a l'antiga fàbrica Damm i la va dirigir l'humorista Quim Morales. Miquel Tapias, actual gerent de l'empresa, continua junt amb els seus fills, David i Miki Tapias, la cinquena generació de l'empresa familiar al capdavant dels nous mercats, apostant pels productes de qualitat, i ha comptat amb un showcooking dirigit per Nandu Jubany per descobrir les novetats dels seus productes i vermuts.

La imatge de l'Espinaler es renova després de quasi 30 anys i engloba més de 300 referències amb marca pròpia. Els Tapias han acomiadat l'espina que els ha abanderat al llarg de tota la història per a donar la benvinguda al nou Espinaler, que divideix la seva oferta en: els bàsics del vermut, les patates xips, les olives i la salsa, amb un disseny groc i vermell; la línia principal de conserves sota un blau predominant, i la col·lecció gourmet.

A aquesta oferta s'hi afegeixen els tres vermuts, el blanc, el vermell i el reserva, i una àmplia gama de conserves vegetals que ara venen presentades amb etiqueta negra. Tant l'anterior logotip, com el nou amb el que la companyia pretén fer una expansió mundial, han estat creades pel dibuixant Josep Maria Cardona.
Avui et destaquem
El més llegit