Facebook o Porsche, grans marques que escullen el Gran Penedès com a plató

El port de Vallcarca i la platja de Garraf són dos dels espais preferits per les grans marques per fer anuncis

Rodatge d'HP al port de Vallcarca |Cedida Rodatge d'HP al port de Vallcarca |Cedida

Els escenaris naturals del Garraf i el Penedès continuen sent molt atractius per a la producció d’audiovisuals, sèries televisives, pel·lícules, espots i reportatges fotogràfics. Marques com Mercedes, Porsche o Facebook són algunes de les que han escollit aquesta localització catalana per rodar els seus anuncis.

Els primers cinc mesos de 2021, la regió ha recuperat el dinamisme del 2019 i el nombre de permisos sol·licitats per a l’activitat de rodatges ja supera les dades del 2018. Fins al maig, NODE Film Clúster ha gestionat un total de 66 activitats d’enregistrament i la previsió és que durant el segon semestre l'activitat sigui màxima.

El port de Vallcarca i la platja de Garraf han estat dues de les localitzacions més sol·licitades, tot i que altres indrets com el port de Vilanova i el parc del Garraf estan guanyant popularitat.

De Nike a HP

Entre els rodatges més recents destaquen els anuncis de les cerveses Ambar i Budweiser, amb Leo Messi; els espots de Mercedes Benz, a l’aeròdrom d’Avinyonet; Facebook, a l’autòdrom de Terramar i Hewlett Packard, al port de Vallcarca.

Porsche, Kia, Lamborghini, Seat, Cupra, Nike, Visa, Allianz i Lidl són altres grans marques que han escollit la regió del Gran Penedès per les seves produccions.

Netflix i Movistar

Més enllà dels anuncis, la zona també és escenari de sèries de televisió i plataformes com Netflix i Movistar hi estan enregistrant alguns dels seus productes. D'altra banda, l'església de La Geltrú acull el rodatge de la pel·lícula La niña de la comunión.

Avui et destaquem
El més llegit