Ferrari Land obre portes per sumar un milió de visitants a PortAventura

El nou parc temàtic accelera el destí d'oci tarragoní que esdevé "el segon més important d'Europa"

Ferrari Land ha arrencat aquest dijous la seva marxa amb la inauguració institucional, un dia abans de la seva obertura al públic general i després de dos anys de construcció i una inversió de més de 100 milions d'euros, amb la previsió de sumar un milió de visitants a PortAventura World i aconseguir els cinc milions anuals en el complex.

El tall de cinta l'han protagonitzat Piero Ferrari, vicepresident de Ferrari i únic fill supervivent del fundador de la marca, Enzo Ferrari, i el president de PortAventura World, Arturo Mas-Sardá, acompanyats del president del comitè executiu de PortAventura World, Sergio Feder, i el chief brand office de Ferrari, Lucca Fuso.

El director general de PortAventura World, Fernando Aldecoa, ha explicat, en roda de premsa, que Ferrari Land contribuirà a internacionalitzar encara més el complex tarragoní, atraient visitants de nous mercats com Itàlia, Alemanya, Bèlgica, Holanda i Països Nòrdics, sumant-se als ja consolidats de Regne Unit, França i Rússia.

Ha recordat que en els últims anys, PortAventura World ha desenvolupat un pla d'expansió amb una inversió superior als 400 milions d'euros per passar de ser un parc temàtic a una destinació turística de referència i "que ja és el segon més important d'Europa".

Ha destacat que és l'única destinació turística a Europa amb tres parcs temàtics -PortAventura, Carib Aquatic Park i Ferrari Land-, cinc hotels, tres camps de golf, un beach club amb accés directe a la platja i un centre de convencions, i ha subratllat que el parc dedicat a Ferrari és l'únic que existeix a Europa.

"Ferrari Land ha estat dissenyat per viure la veritable emoció del mite Ferrari, i el parc és un tribut al geni Enzo Ferrari, a l'estil de vida que va crear i als seus mítics cotxes", ha afirmat Aldecoa.

Ferrari Land ocupa una superfície de 70.000 metres quadrats i disposa d'onze atraccions, restaurants, botigues i espectacles, i té l'objectiu d'atreure tant públic familiar com amants de la Fórmula 1 i aficionats de la marca.

La principal atracció és Red Force, l'accelerador vertical més alt i més ràpid d'Europa, que aconsegueix una acceleració d'1 a 180 quilòmetres per hora en només cinc segons i arriba a una altura de 112 metres.

També destaquen uns simuladors semiprofesionales, circuits per a nens i un simulador de pit stop per competir en el canvi de rodes d'un Fórmula 1, entre uns altres.

Velocitat i emoció
El vicepresident de Ferrari, Piero Ferrari, ha destacat en el seu discurs que el nou parc temàtic transmet la màgia i la història de la marca, i ha afirmat que els visitants podran experimentar el que ha denominat "experiència Ferrari: velocitat, innovació i, sobretot, emoció".

Entre els assistents a la inauguració de Ferrari Land -que ha comptat amb Edurne i Santi Millán com a mestres de cerimònia- estaven presents el secretari d'Hisenda de la Generalitat, Lluís Salvadó; l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet; i el director general de Turisme, Octavi Bono, entre uns altres, a més de diverses celebritats i més de 200 periodistes.

Avui et destaquem
El més llegit