Des de principis d'any, la patronal gironina ofereix un nou servei d'assessorament a noves empreses i de suport a l'obertura de noves línies de negoci en empreses existents. En un mes escàs, FOEG Emprèn ja ha assessorat vora 30 projectes de tot tipus: des d'una quiromassatgista, a un flequer o una psicòloga.
FOEG Emprèn posa a disposició dels interessats un tècnic per acompanyar, orientar, formar i fer el seguiment tècnic de les noves idees i projectes. A més a més, també s'han programat tot un seguit d'actes al llarg d'aquest any per fomentar l'emprenedoria i l'obertura de noves línies de negoci.
Idees pel pla d'empresa
La primera acció s'ha fet avui amb la càpsula formativa d'emprenedoria El Pla d'Empresa: Step by Step. Una vintena d'assistents han rebut consells per planificar i desenvolupar un pla d'empresa d'una nova idea de negoci.
Així, durant la jornada s'ha analitzat què és una oportunitat de negoci i amb quins criteris s'analitza; com es passa de la idea al model de negoci, com es fa el DAFO, l'anàlisi del mercat i l'estratègia comercial, el pla de màrqueting, de producció, d'organització, el compte de resultats, etc.
El nou servei forma part del projecte Xarxa Catalunya Emprèn.
Afegir VIA Empresa com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat