11
de Juny
de
2014
Act.
09
de Desembre
de
2014
Dinamitzar el comerç local. Amb l'objectiu d'atreure compradors i revitalitzar el comerç, l'Ajuntament d'Igualada ha editat 25.000 díptics informatiu i farà insercions publicitàries a mitjans de comunicació local, de comarques veïnes i nacionals. Segons la regidora de Dinamització Econòmica, Àngels Chacón, la campanya compta amb el suport de les associacions de comerciants de la ciutat.
A banda d'atreure compradors de fora, pretén que la gent d'Igualada "s'adoni del potencial que té la ciutat". Principalment, es vol captar clients de les comarques que conformen l'Eix Diagonal -el Bages, l'Alt Penedès i el Garraf- i també de l'àrea metropolitana de Barcelona.
El consistori confia que la campanya tingui un retorn en forma de vendes a les botigues i calcula que actualment el teixit comercial de la ciutat, format per 700 botigues, porta cada més unes 100.000 persones a Igualada.
A més, la regidora de Dinamització Econòmica, Àngels Chacón, ha explicat que a banda de donar el missatge que Igualada té "un potent teixit comercial i és una capital comercial", també volen donar a conèixer el nucli antic recentment vianalitzat que es diferencia d'altres ciutats i també "unes zones blanques d'aparcament gratuït".
De la seva banda, el gerent d'Igualada Comerç, Jovan Trisic, ha apuntat que moltes vegades "els mateixos comerciants i veïns d'Igualada no som conscients dels valors que tenim i han de venir de fora per reivindicar-los". Per això creu que aquesta campanya permetrà "recuperar l'autoestima dels comerciants".
A banda d'atreure compradors de fora, pretén que la gent d'Igualada "s'adoni del potencial que té la ciutat". Principalment, es vol captar clients de les comarques que conformen l'Eix Diagonal -el Bages, l'Alt Penedès i el Garraf- i també de l'àrea metropolitana de Barcelona.
El consistori confia que la campanya tingui un retorn en forma de vendes a les botigues i calcula que actualment el teixit comercial de la ciutat, format per 700 botigues, porta cada més unes 100.000 persones a Igualada.
A més, la regidora de Dinamització Econòmica, Àngels Chacón, ha explicat que a banda de donar el missatge que Igualada té "un potent teixit comercial i és una capital comercial", també volen donar a conèixer el nucli antic recentment vianalitzat que es diferencia d'altres ciutats i també "unes zones blanques d'aparcament gratuït".
De la seva banda, el gerent d'Igualada Comerç, Jovan Trisic, ha apuntat que moltes vegades "els mateixos comerciants i veïns d'Igualada no som conscients dels valors que tenim i han de venir de fora per reivindicar-los". Per això creu que aquesta campanya permetrà "recuperar l'autoestima dels comerciants".