• Territori
  • Igualada engega una campanya de promoció del comerç local

Igualada engega una campanya de promoció del comerç local

La iniciativa pretén atreure compradors de les comarques de l'Eix Diagonal i de l'àrea metropolitana de Barcelona

    Chacón, acompanyada pels representants de les associacions comercials d'Igualada.
    Chacón, acompanyada pels representants de les associacions comercials d'Igualada.
    ACN
    11 de Juny de 2014
    Act. 09 de Desembre de 2014
    Dinamitzar el comerç local. Amb l'objectiu d'atreure compradors i revitalitzar el comerç, l'Ajuntament d'Igualada ha editat 25.000 díptics informatiu i farà insercions publicitàries a mitjans de comunicació local, de comarques veïnes i nacionals. Segons la regidora de Dinamització Econòmica, Àngels Chacón, la campanya compta amb el suport de les associacions de comerciants de la ciutat.

    A banda d'atreure compradors de fora, pretén que la gent d'Igualada "s'adoni del potencial que té la ciutat". Principalment, es vol captar clients de les comarques que conformen l'Eix Diagonal -el Bages, l'Alt Penedès i el Garraf- i també de l'àrea metropolitana de Barcelona.

    El consistori confia que la campanya tingui un retorn en forma de vendes a les botigues i calcula que actualment el teixit comercial de la ciutat, format per 700 botigues, porta cada més unes 100.000 persones a Igualada.

    A més, la regidora de Dinamització Econòmica, Àngels Chacón, ha explicat que a banda de donar el missatge que Igualada té "un potent teixit comercial i és una capital comercial", també volen donar a conèixer el nucli antic recentment vianalitzat que es diferencia d'altres ciutats i també "unes zones blanques d'aparcament gratuït".

    De la seva banda, el gerent d'Igualada Comerç, Jovan Trisic, ha apuntat que moltes vegades "els mateixos comerciants i veïns d'Igualada no som conscients dels valors que tenim i han de venir de fora per reivindicar-los". Per això creu que aquesta campanya permetrà "recuperar l'autoestima dels comerciants".