Ilerda Serveis aspira facturar 4,2 milions d'euros gràcies al sector hoteler

L’empresa del sector de la neteja creix amb la incorporació de 20 nous hotels a Barcelona

Marc Cerón, responsable d'Ilerda Serveis | Santi Iglesias Marc Cerón, responsable d'Ilerda Serveis | Santi Iglesias

La companyia lleidatana Ilerda Serveis celebra trenta anys amb un increment de la facturació del 22% i amb una previsió de tancar l’any amb unes vendes de 4,2 milions d’euros. L’empresa atribueix part d’aquest creixement a la seva consolidació en el sector hoteler, principalment a Lleida, Tarragona i Barcelona, on ha incorporat 20 hotels. Amb aquest posicionament al sector hoteler, Ilerda Serveis suma ja més de 50 establiments a l’àrea metropolitana de Barcelnoa, entre els quals destaquen H10, Expo Hoteles, Accor, Holiday Inn, Sansi, Travelodge, Ibersol, Acta Hoteles i Santos Hoteles.

Més info: Ilerda Serveis neteja la crisi

Segons el conseller delegat de la companyia, Marc Cerón, l'increment de l'activitat al sector hoteler ha fet que una cadena d'aquest àmbit sigui el seu principal client. Cerón ha explicat que la facturació ha crescut perquè l'estratègia iniciada amb la crisi, basada en l'expansió cap a Tarragona i en la creació d'una línia de productes destinada a la indústria alimentària, ha sigut positiva. Així, Ilerda Serveis és present a les noves instal·lacions de la firma Teresa Carles a Bell-lloc d’Urgell i en empreses formatgeres i càrnies de Lleida.

D’altra banda, l’empresa ha recuperat Interserve, un dels seus clients principals, que gestiona grans infraestructures aeroportuàries i ferroviàries. Ilerda Serveis és present als aeroports del Prat i Reus i als trens d’alta velocitat que cobreixen el trajecte Barcelona-Madrid.

Millores en les previsions de creixement

La diversificació és una de les eines que ha utilitzat Ilerda Serveis en els darrers anys i que li ha permès créixer de forma sostinguda. De fet, el seu pla estratègic preveia assolir una facturació de 5 milions d'euros l'any 2020, xifra que segurament aconseguirà abans, segons Cerón. En el darrer any, la companyia ha incorporat quatre persones, que ha fet que la plantilla passi de 21 a 25 treballadors.

Marc Cerón ha concretat que el procés de consolidació s'ha realitzat en diversos territoris i sectors. Per una banda, a la zona turística de la Costa Daurada, iniciant l'expansió també cap a l'Eix de l'Ebre (Flix, Móra d'Ebre, Ascó i Tortosa) i a Lleida, gràcies a la desaparició de dues empreses importants del sector de la distribució de productes de neteja. A més, també s'ha implantat en àmbits com són els de l'automoció, la restauració, el turisme de neu, les companyies de neteja o l'alimentació.

Més informació
Una Mary Poppins a casa
Urbaser neteja la via pública sense CO2
Un servei de neteja 2.0
Avui et destaquem
El més llegit