L'empresa d'infusions ecològiques Alma, amb seu a Aiguaviva (Gironès) va incrementar l'any passat un 20% la seva facturació, que va arribar a 2,4 milions d'euros, impulsada pel creixement en el mercat internacional a països com Perú.
Tailàndia, Regne Unit, Alemanya, Polònia, Tailàndia, República Txeca i Tailàndia són altres destins en els quals aquesta companyia s'ha consolidat el 2014.
El creixement en el mercat internacional va arribar al 26% i aquest pla d'expansió continuarà aquest any amb l'objectiu de superar la venda de 10 milions d'infusions de l'últim exercici.
Alma va invertir el 2014 més de 150.000 euros en maquinària i té previst afegir-ne 120.000 més aquest any 2015 per optimitzar el treball de les diferents línies de producció.
La presència de la companyia en el mercat internacional suposa un 15% de la seva facturació anual i l'objectiu és potenciar-la amb el desenvolupament de nous productes.