• Territori
  • L'emprenedoria europea es reuneix a casa nostra

L'emprenedoria europea es reuneix a casa nostra

Les comarques de Lleida acolliran el Congrés de Centres d'Empreses i Innovació Europeus

Joan Reñé a la Trobada Empresarial al Pirineu
Joan Reñé a la Trobada Empresarial al Pirineu
ACN
07 de Juny de 2013
Act. 07 de Juny de 2013
Les comarques de Ponent acolliran l'any que ve el 23è Congrés de Centres d'Empreses i Innovació Europeus, que reunirà més de 700 directius i tècnics professionals de més de 250 centres d'Europa procedents de 25 països del Vell Continent. Ho ha anunciat aquest dijous el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, en el marc de la 24a Trobada Empresarial al Pirineu que se celebra a la Seu d'Urgell. Reñé ha explicat que la Diputació, juntament amb GlobaLleida, serà qui organitzarà el congrés i ha destacat la "Lleida oberta al món" que dibuixen iniciatives empresarials com el Centre Europeu d'Empreses i Innovació (CEEI) Lleida.

El CEEI Lleida va presentar la seva candidatura en el transcurs del 22è Congrés Europeu de Centres de Negocis i Innovació (EBN) que es va celebrar a la ciutat Derry-Londonderry (Irlanda del Nord) del 29 al 31 de maig i on hi van participar els màxims responsables dels CEEI d'Europa, directors de petites i mitjanes empreses, multinacionals, Business Angels i altres organitzacions empresarials.

En el decurs del Congrés, el CEEI Lleida va presentar el seu model d'èxit en la gestió i creació de la major xarxa de centres d'empreses innovadores en un sol territori, de més de 10.800 metres quadrats i amb més 150 espais disponibles per a allotjar empreses de nova creació.