10
de Febrer
de
2016 - 05:10
Act.
11
de Febrer
de
2016 - 10:31
Nestpick ha donat a conèixer aquest dimecres els seus plans per convertir a la Barcelona en el centre de la seva estratègia a Europa. Actualment, la ciutat comtal es troba entre les destinacions més sol·licitades pels seus usuaris a escala mundial, juntament amb París, Berlín i Rotterdam, i és una de les ciutats amb més usuaris actius: entre 90 i 95 mil visitants a l'any.
El CEO i fundador de la companyia, Fabian Dudek, ha explicat en la presentació de l'estratègia que l'ampliació a la ciutat catalana ha suposat la suma de 600 nous propietaris a la plataforma. "No esperàvemtal creixement en tan poc temps", ha assenyalat, "després d'un any operant a la ciutat, Barcelona continua sent un mercat en el qual creixem orgànicament al voltant del 30% al mes".
Per a la companyia, hi ha molt poques destinacions a Europa amb millor perfil de mercat que el de la capital catalana. "A Barcelona hi ha un gran moviment de lloguers a mitjà i llarg termini. Nombrosos estudiants i professionals d'Espanya i del món l'escullen com el seu lloc de residència. Així mateix, és la porta d'entrada de les Amèricas cap al continent europeu: el 38% de la població estrangera resident a la ciutat prové de països americans. Al seu torn, Barcelona està entre els 10 destinacions favorites dels estudiants Erasmus", ha indicat Gabriel Escalona, responsable de màrqueting de Nestpick. "Addicionalment, certes plataformes de lloguer de pisos vacacionals i de curt termini estan sofrint una reculada a causa de les regulacions imposades per l'ajuntament als propietaris. Nestpick, en canvi, opera dins del marc legal d'arrendament de la ciutat", afegit el portaveu de la companyia.
La proposta de Nestpick
La start-up ha creat un nou sistema de lloguer que es desenvolupa íntegrament online i que, a diferència de les plataformes de lloguer turístic, s'ajusta al marc legal de la ciutat. "Amb Nestpick, els propietaris podran obtenir els mateixos, o fins i tot, majors beneficis de la seva propietat que en utilitzar serveis de lloguer a curt termini. A més, podran prescindir del cost operacional i del temps que requereix la gestió d'un pis per a turistes, com atendre als inquilins i gestionar la neteja constant de la propietat", ha afegit Escalona.
Amb Nestpick, els propietaris disposen de tot el que necessiten per crear anuncis de qualitat, i trobar inquilins apropiats en un període de temps afí a les seves expectatives. La garantia Full Nest cobreix el cost del lloguer mentre la start-up no trobi un inquilí apropiat. Aquesta assegurança gratuïta és vàlida per a les propietats que han estat verificades per un fotògraf, que ofereixen un lloguer menor a 1000 euros i una estada de sis mesos o més, i que han acceptat ja un primer inquilí a través de la plataforma.
Creada inicialment com una plataforma per a estudiants, Nestpick ha ampliat el seu abast per convertir-se en la plataforma de totes les persones que busquin la seva propera llar. A dia d'avui, al voltant del 40% dels inquilins són persones locals.
Plans de futur
La companyia ha decidit dedicar el 30% dels seus recursos a Barcelona, per establir-se com a líder en la disrupció del mercat immobiliari a la ciutat. "Actualment, a Barcelona, els set barris amb més anuncis en plataformes de lloguer turístic representen la meitat de l'oferta global de la ciutat. Nestpick vol portar equilibri a la ciutat, contribuint a enfortir el lloguer a persones locals", va assenyalat Gabriel Escalona.
El 2015, la start-up va oferir més de 21.000 habitatges en llogueri va generar més de 16 milions d'euros en ingressos per renda per als propietaris.
El CEO i fundador de la companyia, Fabian Dudek, ha explicat en la presentació de l'estratègia que l'ampliació a la ciutat catalana ha suposat la suma de 600 nous propietaris a la plataforma. "No esperàvemtal creixement en tan poc temps", ha assenyalat, "després d'un any operant a la ciutat, Barcelona continua sent un mercat en el qual creixem orgànicament al voltant del 30% al mes".
Per a la companyia, hi ha molt poques destinacions a Europa amb millor perfil de mercat que el de la capital catalana. "A Barcelona hi ha un gran moviment de lloguers a mitjà i llarg termini. Nombrosos estudiants i professionals d'Espanya i del món l'escullen com el seu lloc de residència. Així mateix, és la porta d'entrada de les Amèricas cap al continent europeu: el 38% de la població estrangera resident a la ciutat prové de països americans. Al seu torn, Barcelona està entre els 10 destinacions favorites dels estudiants Erasmus", ha indicat Gabriel Escalona, responsable de màrqueting de Nestpick. "Addicionalment, certes plataformes de lloguer de pisos vacacionals i de curt termini estan sofrint una reculada a causa de les regulacions imposades per l'ajuntament als propietaris. Nestpick, en canvi, opera dins del marc legal d'arrendament de la ciutat", afegit el portaveu de la companyia.
La proposta de Nestpick
La start-up ha creat un nou sistema de lloguer que es desenvolupa íntegrament online i que, a diferència de les plataformes de lloguer turístic, s'ajusta al marc legal de la ciutat. "Amb Nestpick, els propietaris podran obtenir els mateixos, o fins i tot, majors beneficis de la seva propietat que en utilitzar serveis de lloguer a curt termini. A més, podran prescindir del cost operacional i del temps que requereix la gestió d'un pis per a turistes, com atendre als inquilins i gestionar la neteja constant de la propietat", ha afegit Escalona.
Amb Nestpick, els propietaris disposen de tot el que necessiten per crear anuncis de qualitat, i trobar inquilins apropiats en un període de temps afí a les seves expectatives. La garantia Full Nest cobreix el cost del lloguer mentre la start-up no trobi un inquilí apropiat. Aquesta assegurança gratuïta és vàlida per a les propietats que han estat verificades per un fotògraf, que ofereixen un lloguer menor a 1000 euros i una estada de sis mesos o més, i que han acceptat ja un primer inquilí a través de la plataforma.
Creada inicialment com una plataforma per a estudiants, Nestpick ha ampliat el seu abast per convertir-se en la plataforma de totes les persones que busquin la seva propera llar. A dia d'avui, al voltant del 40% dels inquilins són persones locals.
Plans de futur
La companyia ha decidit dedicar el 30% dels seus recursos a Barcelona, per establir-se com a líder en la disrupció del mercat immobiliari a la ciutat. "Actualment, a Barcelona, els set barris amb més anuncis en plataformes de lloguer turístic representen la meitat de l'oferta global de la ciutat. Nestpick vol portar equilibri a la ciutat, contribuint a enfortir el lloguer a persones locals", va assenyalat Gabriel Escalona.
El 2015, la start-up va oferir més de 21.000 habitatges en llogueri va generar més de 16 milions d'euros en ingressos per renda per als propietaris.