
22
de Gener
de
2016
Act.
22
de Gener
de
2016
La firma de moda catalana Sita Murt, que desfila en la pròxima edició del 080 Barcelona Fashion, ha obert una nova botiga a Girona (Gironès).
L'obertura d'aquesta botiga suposa el seu retorn a una de les ciutats més emblemàtiques de Catalunya per continuar ampliant la seva presència al país.
Amb aquesta obertura, ja són nou les botigues que la marca té a Espanya, i la nova botiga està ubicada, al Barri Vell, en un dels carrers més romàntics i màgics del centre històric de la ciutat, al carrer Besadó.
Cas d'èxit de l'Anoia
L'empresa igualadina és present regularment en diferents passarel·les i salons de moda. Des de 1989 la firma té presència als esdeveniments de moda de Barcelona com ara: Gaudí i The Brandery, i també a la Premium i Bread & Butter (Berlín), Gallery (Copenhaguen), Cibeles (Madrid), Coterie (Nova York) i Modefabriek, Who's Next i Paris sur Mode (París).
Amb seu a la capital de l'Anoia, la companyia ha iniciat recentment una nova etapa després la mort de la dissenyadora i de superar el procés concursal que va presentar voluntàriament al maig de 2013, amb una aposta clara per la venda on-line i per l'exportació.
L'obertura d'aquesta botiga suposa el seu retorn a una de les ciutats més emblemàtiques de Catalunya per continuar ampliant la seva presència al país.
Amb aquesta obertura, ja són nou les botigues que la marca té a Espanya, i la nova botiga està ubicada, al Barri Vell, en un dels carrers més romàntics i màgics del centre històric de la ciutat, al carrer Besadó.
Cas d'èxit de l'Anoia
L'empresa igualadina és present regularment en diferents passarel·les i salons de moda. Des de 1989 la firma té presència als esdeveniments de moda de Barcelona com ara: Gaudí i The Brandery, i també a la Premium i Bread & Butter (Berlín), Gallery (Copenhaguen), Cibeles (Madrid), Coterie (Nova York) i Modefabriek, Who's Next i Paris sur Mode (París).
Amb seu a la capital de l'Anoia, la companyia ha iniciat recentment una nova etapa després la mort de la dissenyadora i de superar el procés concursal que va presentar voluntàriament al maig de 2013, amb una aposta clara per la venda on-line i per l'exportació.