
22
de Gener
de
2016 - 08:27
La firma de moda catalana Sita Murt, que desfila en la pròxima edició del 080 Barcelona Fashion, ha obert una nova botiga a Girona (Gironès).
L'obertura d'aquesta botiga suposa el seu retorn a una de les ciutats més emblemàtiques de Catalunya per continuar ampliant la seva presència al país.
Amb aquesta obertura, ja són nou les botigues que la marca té a Espanya, i la nova botiga està ubicada, al Barri Vell, en un dels carrers més romàntics i màgics del centre històric de la ciutat, al carrer Besadó.
Cas d'èxit de l'Anoia
L'empresa igualadina és present regularment en diferents passarel·les i salons de moda. Des de 1989 la firma té presència als esdeveniments de moda de Barcelona com ara: Gaudí i The Brandery, i també a la Premium i Bread & Butter (Berlín), Gallery (Copenhaguen), Cibeles (Madrid), Coterie (Nova York) i Modefabriek, Who's Next i Paris sur Mode (París).
Amb seu a la capital de l'Anoia, la companyia ha iniciat recentment una nova etapa després la mort de la dissenyadora i de superar el procés concursal que va presentar voluntàriament al maig de 2013, amb una aposta clara per la venda on-line i per l'exportació.
L'obertura d'aquesta botiga suposa el seu retorn a una de les ciutats més emblemàtiques de Catalunya per continuar ampliant la seva presència al país.
Amb aquesta obertura, ja són nou les botigues que la marca té a Espanya, i la nova botiga està ubicada, al Barri Vell, en un dels carrers més romàntics i màgics del centre històric de la ciutat, al carrer Besadó.
Cas d'èxit de l'Anoia
L'empresa igualadina és present regularment en diferents passarel·les i salons de moda. Des de 1989 la firma té presència als esdeveniments de moda de Barcelona com ara: Gaudí i The Brandery, i també a la Premium i Bread & Butter (Berlín), Gallery (Copenhaguen), Cibeles (Madrid), Coterie (Nova York) i Modefabriek, Who's Next i Paris sur Mode (París).
Amb seu a la capital de l'Anoia, la companyia ha iniciat recentment una nova etapa després la mort de la dissenyadora i de superar el procés concursal que va presentar voluntàriament al maig de 2013, amb una aposta clara per la venda on-line i per l'exportació.