• Territori
  • Spannabis atrau a més de 3.000 professionals del sector

Spannabis atrau a més de 3.000 professionals del sector

La catorzena edició de la fira del cànnabis converteix Cornellà de Llobregat en la seva seu mundial

    La fira del cànnabis a Cornellà de Llobregat
    La fira del cànnabis a Cornellà de Llobregat
    ACN
    13 de Març de 2017
    Act. 13 de Març de 2017
    Cornellà de Llobregat s'ha convertit un any més en la capital mundial del cànnabis gràcies a la catorzena edició de l'Spannabis, que enguany ha atret uns 30.000 visitants, 500 expositors i més de 3.000 professionals del sector, entre divendres i aquest diumenge al vespre.

    El pes fort de la fira, com en anteriors edicions, ha estat la celebració de les World Cannabis Conferences a l'Auditori de Cornellà, on s'han tractat temes d'actualitat i agenda política com ara l'ús medicinal dels derivats del cànnabis o la legalització del seu consum recreatiu.

    Segons un comunicat de l'organització, en l'edició d'enguany de la fira més gran del món, s'ha registrat un augment significatiu de públic estranger i s'ha detectat una gran presència d'inversors que han vingut a explorar el potencial del mercat europeu del cànnabis. 

    Els organitzadors assenyalen que és la fira "més consolidada del sector i la més important a nivell de negoci i ha portat a Cornellà de Llobregat les últimes novetats del sector i els principals referents de la matèria".