• Territori
  • Tarragona destina 12 milions d'euros als Jocs del Mediterrani

Tarragona destina 12 milions d'euros als Jocs del Mediterrani

El consistori també ha aprovat el projecte d'expropiació forçosa de diverses finques a l'entorn de l'Anell Mediterrani dels Jocs

    Plànol de l'Anella Mediterrània després de la celebració dels Jocs Mediterranis del 2017
    Plànol de l'Anella Mediterrània després de la celebració dels Jocs Mediterranis del 2017
    EFE
    14 de Desembre de 2014
    Act. 14 de Desembre de 2014
    L'Ajuntament de Tarragona destinarà 12 milions d'euros als Jocs Mediterranis Tarragona 2017 i també ha aprovat ja l'expropiació dels terrenys necessaris per a la construcció de l'Anell Mediterrani, segons informa el consistori.

    Els Jocs Mediterranis Tarragona 2017 suposen una gran part del pressupost en inversions de l'any que ve, que és de 28 milions d'euros. A banda d'aquesta inversió, la Junta de Govern Local també ha aprovat definitivament el projecte d'expropiació forçosa de diverses finques a l'entorn de l'Anell Mediterrani dels Jocs, situada entre els barris de Bonavista i Campclar.

    Allà s'erigirà un Palau d'Esports amb capacitat per a 5.000 espectadors, una piscina de 50 metres i un estadi d'atletisme provisional amb capacitat per a 15.000 espectadors.

    El projecte també contempla la remodelació de l'actual pista d'atletisme i el velòdrom per a la celebració dels jocs, entre el 30 de juny i el 9 de juliol del 2017.