L'escola de negocis del vi de Vilafranca del Penedès comença a impartir el primer curs aquest divendres. El projecte que va començar a caminar sota el nom d'Escavi, finalment ha quedat batejat com a Wine Business School. La intenció de la direcció i de la fundació que la gestionen és oferir formació de primer nivell a empresaris petits i mitjans, amb vocació de convertir-se en un referent internacional dins el sector. La programació dels cursos s'ha definit en base a les demandes de les companyies. Aquesta tarda, els 17 primers alumnes matriculats estrenaran les instal·lacions amb un curs sobre internacionalització i exportació, impartit per professorat de l'escola de negocis Eada.
El curs que comença ara s'allargarà durant quatre setmanes, durant les quals els alumnes combinaran classes teòriques amb pràctiques, taules rodones, visites a empreses, panels de tast i sopars amb empresaris experts. La formació que rebran els alumnes quedarà acreditada amb un títol propi de la Wine Business School i del centre d'on prové el professorat -en aquest cas, Eada-. No són, doncs, títols universitaris.
Després d'aquest primer curs, l'escola de negocis del vi de Vilafranca en té un altre de preparat entorn la millora de la competitivitat, sobretot a nivell nacional, per tal que els empresaris puguin recuperar mercat nacional. I en projecta un de més extens pels mesos de maig i juny dedicat al màrqueting digital.
La fundació que gestiona l'escola està formada, entre altres, per l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès, les Denominacions d'Origen Penedès, Catalunya i Cava, i les grans empreses del sector vitivinícola, com Condorniu, Freixenet i Torres. Precisament, un dels objectius del centre és poder aplicar les dinàmiques i experiències de les grans companyies al món de les PIMES.
El curs que comença ara s'allargarà durant quatre setmanes, durant les quals els alumnes combinaran classes teòriques amb pràctiques, taules rodones, visites a empreses, panels de tast i sopars amb empresaris experts. La formació que rebran els alumnes quedarà acreditada amb un títol propi de la Wine Business School i del centre d'on prové el professorat -en aquest cas, Eada-. No són, doncs, títols universitaris.
Després d'aquest primer curs, l'escola de negocis del vi de Vilafranca en té un altre de preparat entorn la millora de la competitivitat, sobretot a nivell nacional, per tal que els empresaris puguin recuperar mercat nacional. I en projecta un de més extens pels mesos de maig i juny dedicat al màrqueting digital.
La fundació que gestiona l'escola està formada, entre altres, per l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès, les Denominacions d'Origen Penedès, Catalunya i Cava, i les grans empreses del sector vitivinícola, com Condorniu, Freixenet i Torres. Precisament, un dels objectius del centre és poder aplicar les dinàmiques i experiències de les grans companyies al món de les PIMES.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.