A partir d'aquest 2025, les companyies catalanes internacionalitzades hauran de competir en un escenari global canviant, davant l'amenaça d'una guerra aranzelària i tensions comercials. Conèixer les regles de joc d'aquest nou tauler de joc, doncs, representa un repte i una oportunitat per a les empreses de Catalunya que vulguin projectar-se a l'exterior o que busquen consolidar la seva posició a l'estranger. Quins seran els mercats clau? Com cal gestionar la relació amb els Estats Units i la Xina? Quines empreses catalanes s'han posicionat correctament al panorama internacional?
VIA Empresa presentarà el pròxim dijous 30 d'octubre a partir de les 18.45 h al DFactory Barcelona (carrer 27, 10-16, Sector BZ, 08040 Barcelona) el llibre Quan l'empresa catalana mira al món i acompanyarà la presentació amb una taula rodona que debatrà sobre l'actual escenari comercial mundial en què ha de competir Catalunya. El panell es titularà Com competeix Catalunya en el món actual?, i tindrà la participació de diversos col·laboradors i col·laboradores d'aquest mitjà: Cristina Serradell, directora de la unitat de negoci internacional d'Acció, Jordi Arrufí, director del programa Talent Digital de la Mobile World Capital, Oriol Amat, catedràtic de la UPF-BSM i president de l'Observatori de la Pime de Pimec, i Jaume Puig, director general de GVC Gaesco Gestión.
Programa i inscripcions aquí.