
19
d'Octubre
de
2016
Act.
21
d'Octubre
de
2016
Siguem sincers, amanir qualsevol plat amb la típica monodosi d'oli en un sobre té poca gràcia. A més a més, acostuma a generar uns residus desproporcionats per l'ús que ha tingut. Amb aquest pensament ha nascut Corium, les monodosis d'oli de màxima qualitat envasades en atractives càpsules biodegradables amb forma d'oliva. "Per què un producte que fem servir durant cinc segons ha d'estar donant voltes pel planeta durant 100 anys?", es pregunta Aitor Susaño, director general de l'empresa ubicada a Constantí. "Vam pensar que podríem fer un producte que fos més efímer, que desaparegui un cop s'ha utilitzat", afegeix. I després d'una mica més d'un any de treballar-hi, les seves particulars olives ja són al mercat.
Corium acaba de llançar quatre referències que es poden comprar des del seu web mentre comença a preparar campanyes promocionals a la xarxa i a parlar amb distribuïdors que els situïn als lineals de les botigues gurmet. Ho han fet amb un equip de set persones i amb "l'acceleració d'Acció".
"El primer que havíem d'aconseguir era poder encapsular el producte", recorda Susaño. Un repte amb l'afegit que l'oli havia de quedar envasat al buit. "Si la càpsula no conté oxigen, no hi ha oxidació i l'oli es conserva molt millor", explica el director general de Corium. L'altre punt essencial del projecte era aconseguir una estètica "atractiva, divertida, agradable i pràctica". Així va néixer l'oliva amb la qual ja podem amanir qualsevol plat.

D'entrada, premium
"Volem que el nostre producte de seguida s'associï amb qualitat", diu Susaño. Una bona raó perquè sigui així és per l'evidència que, en preu, "no podem competir ara mateix amb les monodosis de plàstic". Tot i que l'envasat biodegradable amb forma d'oliva és més car que els sobres tradicionals, Susaño assegura que "no ho és tant com podria semblar. Estem per damunt del sobre de plàstic, però som més barats que les ampolles petites de vidre o de plàstic".
L'oli de primer nivell amb què compta la seva primera remesa és fruit de l'acord amb un productor amb molí propi. "Per nosaltres era important arribar a un acord amb un molí que garantís que l'oliva és la seva. En les cooperatives a vegades hi ha olives bones i dolentes", reflexiona. Això, però, no vol dir que no estiguin oberts a més varietats. "La temporada que ve tornem a fer tastos i l'oli que estigui millor és el que agafarem", aclareix Susaño.
Actualment ofereixen oli 100% ecològic, 100% Arbequina, verge extra Piqual i verge extra Hojiblanca. "El format a granel va enfocat al canal HORECA, i el que va en pot de vidre està enfocat al particular", explica un Aitor Susaño que ja està pensant a ampliar les varietats d'oli en següents remeses. Ara, però, "l'important és introduir el producte. L'objectiu és vendre la primera remesa d'olives abans d'un mes".

Corium acaba de llançar quatre referències que es poden comprar des del seu web mentre comença a preparar campanyes promocionals a la xarxa i a parlar amb distribuïdors que els situïn als lineals de les botigues gurmet. Ho han fet amb un equip de set persones i amb "l'acceleració d'Acció".
"El primer que havíem d'aconseguir era poder encapsular el producte", recorda Susaño. Un repte amb l'afegit que l'oli havia de quedar envasat al buit. "Si la càpsula no conté oxigen, no hi ha oxidació i l'oli es conserva molt millor", explica el director general de Corium. L'altre punt essencial del projecte era aconseguir una estètica "atractiva, divertida, agradable i pràctica". Així va néixer l'oliva amb la qual ja podem amanir qualsevol plat.
D'entrada, premium
"Volem que el nostre producte de seguida s'associï amb qualitat", diu Susaño. Una bona raó perquè sigui així és per l'evidència que, en preu, "no podem competir ara mateix amb les monodosis de plàstic". Tot i que l'envasat biodegradable amb forma d'oliva és més car que els sobres tradicionals, Susaño assegura que "no ho és tant com podria semblar. Estem per damunt del sobre de plàstic, però som més barats que les ampolles petites de vidre o de plàstic".
L'oli de primer nivell amb què compta la seva primera remesa és fruit de l'acord amb un productor amb molí propi. "Per nosaltres era important arribar a un acord amb un molí que garantís que l'oliva és la seva. En les cooperatives a vegades hi ha olives bones i dolentes", reflexiona. Això, però, no vol dir que no estiguin oberts a més varietats. "La temporada que ve tornem a fer tastos i l'oli que estigui millor és el que agafarem", aclareix Susaño.
Actualment ofereixen oli 100% ecològic, 100% Arbequina, verge extra Piqual i verge extra Hojiblanca. "El format a granel va enfocat al canal HORECA, i el que va en pot de vidre està enfocat al particular", explica un Aitor Susaño que ja està pensant a ampliar les varietats d'oli en següents remeses. Ara, però, "l'important és introduir el producte. L'objectiu és vendre la primera remesa d'olives abans d'un mes".