Aldi culmina el 2025 consolidant-se com un dels grans operadors de distribució a Catalunya. La companyia ja suma 108 supermercats repartits per tot el territori i una sala de vendes de 115.955 metres quadrats, un creixement del 50% respecte al 2020. L’expansió sostinguda ha anat acompanyada d’un increment de l’ocupació: més de 1.450 treballadors entre botigues, oficines i logística.
La darrera inauguració de l’any s’ha fet aquest dimecres 17 de desembre al carrer Rosselló, 188 de Barcelona, un establiment de més de 900 metres quadrats de sala de vendes i un equip d’onze persones, vuit de les quals de la mateixa ciutat. Amb aquesta obertura i les cinc anteriors del 2025, Barcelona es consolida com la província amb més botigues Aldi de l'estat espanyol, amb un total de 76.
Sis noves botigues i impuls metropolità
El 2025 ha estat un any d’expansió especialment concentrada a la província de Barcelona. Aldiha obert nous punts de venda al carrer Sardenya de la capital, a l’Hospitalet de Llobregat, al Mercat del Fort Pienc i a Pallejà. Fora de Barcelona, destaca la primera obertura a Torroella de Montgrí (Girona).
La darrera inauguració de l’any s’ha fet aquest dimecres 17 de desembre al carrer Rosselló, 188 de Barcelona, un establiment de més de 900 metres quadrats de sala de vendes i un equip d’onze persones
Al conjunt de l'Estat, les últimes inauguracions s’han concentrat al desembre, amb noves botigues a Palma del Río i Pozoblanco (Còrdova), Dos Hermanas (Sevilla) i la primera obertura a Getafe (Madrid). Aquest ritme d’inauguracions reforça la presència de la cadena en zones urbanes i metropolitanes, on concentra bona part del seu creixement.
1,4 milions de famílies catalanes trien Aldi
La companyia ja és una opció habitual per a gairebé la meitat dels domicilis catalans. Segons dades internes basades en Worldpanel by Numerator, 1.438.000 clients fan la compra setmanal a Aldi, un 45,8% de les llars de la regió.
El model de descompte -amb 9 de cada 10 productes de marca pròpia i 8 de cada 10 d’origen nacional- permet, segons la companyia, un estalvi mitjà de 1.000 euros anuals per família. D'altra banda, la companyia manté acords amb més de 70 proveïdors catalans, dels quals adquireix més de 190 productes elaborats a la regió. Més de 70 són productes típics catalans, com ara canelons, botifarra, llonganissa de pagès, bull negre i blanc o fuet, així com làctics com el flam de mató o el formatge de cabra.
La companyia defensa relacions de llarg termini basades en la qualitat, la sostenibilitat i la responsabilitat en tota la cadena de valor. Amb aquest impuls, la cadena arriba als 548.876 metres quadrats de sala de vendes i supera els 8.000 treballadors al conjunt del territori.