
La facturació del comerç electrònic va superar els 72.000 milions d'euros a l'Estat durant el 2022, xifra que representa un increment del 25% en relació amb l'any anterior, segons ha informat aquest divendres la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC).
Si es té en compte el quart trimestre, la facturació va augmentar un 16,2% interanual, fins als 19.650 milions d'euros. Per sectors d'activitats, els que van obtenir més ingressos van ser les agències de viatges i operadors turístics, amb el 7% de la facturació total; les peces de vestir, amb el 6,9%, i el transport aeri en tercer lloc, amb el 5%.
Els sectors amb més ingressos van ser les agències de viatges (7%) el tèxtil (6,9%), i el transport aeri (5%)
Pel que fa el nombre de transaccions en els darrers tres mesos del 2022, se'n van registrar 375 milions, és a dir, un 12,4% més. Els jocs d'atzar i les apostes van liderar el rànquing de compravendes, amb un 7,4%. D'altra banda, el 41,9% dels ingressos van tenir com a destí l'Estat i el 58,1% van ser compres amb origen a l'Estat fetes a l'exterior.