El Club Marketing Barcelona es reforça

L'associació renova la junta directiva i vol crear coneixement en sectors com la salut, la cultura i la mobilitat

La nova junta directiva del Club Marketing Barcelona |Cedida La nova junta directiva del Club Marketing Barcelona |Cedida

El Club Marketing Barcelona es reforça. L'associació renova la junta directiva amb els ulls posats a l'exterior i s'estableix com a reptes crear coneixement en sectors com la salut, la cultura i la mobilitat. Als 11 membres amb què comptava fins ara la direcció de l'entitat, s'hi afegeixen 15 professionals més, sense descartar noves incorporacions. 

Lluís Torra es manté com a president, mentre que Pere San Martín, Àlex Espinosa i Lluís Carrasco repeteixen com a vicepresidents. També mantenen els càrrecs Joan Jové (secretari) i David Andreu (tresorer). Pep García, Lluc Guarro, Josep Grau, Jordi Aragonés i Josep Camps continuaran essent vocals i s'hi incorporen Christian Rodríguez, Montse Lavilla, Oscar Ordoñez, Cristina Salvador, Sílvia Roig, Jordi Tomàs, Ester Quintela, Eduard Compte, Laura Abadal, Pedro Zapico, Xesca Ribas, Jordi Crespo, Marta Cors, Andrés NúñezCarlos Puig amb la mateixa figura. 

Aquesta renovació arriba quatre anys després que l'entitat reprengués l'activitat i, segons el president, es doni aquesta primera etapa de "reposicionament" per tancada. Ara, comença un nou període en què l'objectiu és establir Barcelona com una "capital de referència en marketing i comunicació". Als fòrums de debat que ja existeixen -de retail, acadèmic i el Barcelona Marketing Hub-, s'hi afegiran d'altres de sectors com la salut i farmàcia, la cultura i la mobilitat. A més, es posarà l'accent en la internacionalització.  

Més info: Amazon aposta ara per les botigues físiques

Després de la primera reunió de la nova junta directiva, es trobarà el consell corporatiu del club, format per representants d'empreses com CaixaBank, Port Aventura Business Events, Banc Sabadell, La Vanguardia, Holaluz, Fira Barcelona, Fiatc, Cottet, Ecotic i YouGov. En aquesta ocasió, se'ls informarà del pla estratègic 2020-2025. 

El Club Marketing Barcelona reuneix uns 900 professionals del sector i 70 empreses, amb l'objectiu de promoure la creativitat, la innovació, la investigació i l'anàlisi com a eines per crear oportunitats de negoci i coneixement en el sector del marketing i la comunicació. 

Més informació
La cultura, la recepta de la marca Barcelona
Avui et destaquem
El més llegit