DES2018: 21 hores parlant de màrqueting digital

La trobada sobre negoci digital reedita el seu fòrum sobre màrqueting amb experts internacionals

El DES 2018 se celebrarà del 22 al 24 de maig a Madrid El DES 2018 se celebrarà del 22 al 24 de maig a Madrid

El DES, Digital Business World Congress, la trobada internacional sobre negoci digital que se celebrarà a Madrid (IFEMA) els propers 22, 23 i 24 de maig, organitza per tercer any consecutiu el seu exclusiu fòrum sobre màrqueting. Digital Marketing Planet, comptarà amb la participació d'importants experts internacionals per mostrar les últimes tendències en màrqueting digital. En total més de 21 hores parlant de márqueting digital.  

Segons informa l'organització en un comunicat, entre els experts que participaran destaquen Scott Brinker, precursor del concepte Martech a nivell mundial, que analitzarà com la tecnologia està transformant el màrqueting actual i quin serà el paper de l'anàlisi de dades en màrqueting; Walter Jennings, VP de Comunicació Corporativa de Huawei, desvetllarà les seves experiències i estratègies en Màrqueting Influencer; i Jeff Sanders portarà des d'Austràlia la seva estratègia 50 not out, amb la qual defensa la necessitat de transformar l'estereotip i mites de consumidor millennial, al que sembla que van dirigides totes les campanyes, de manera que les persones d'al voltant de 50 se sentin identificades. Una visió que permet a l'empresa derrocar multitud de mites i identificar noves oportunitats de negoci que existeixen en aquest target.

Al costat d'ells, Jeanniey Mullen, CMO de l'any, se centrarà en els nous desafiaments pels CMO; Marina Specht mostrarà el seu treball innovador en el terreny del màrqueting integrat; JJ Delgado, compartirà tàctiques per créixer exponencialment un negoci combinant anàlisi i creativitat; i Guillaume Herbette parlarà sobre la transformació digital en la indústria de les relacions públiques.

L'actualitat del màrqueting, a debat

Digital Marketing Planet s'ha convertit en un fòrum de referència per conèixer les tendències que apareixen cada any en el sector. Durant els tres dies de fira (del 22 al 24 de maig) destacats professionals, innovadors, visionaris i experts en màrqueting digital analitzaran l'estat actual, les tendències més destacades i les millors pràctiques en aquest camp.

Tot això a través d'un ampli ventall de debats, master class i conferències dividides en 5 blocs: CMO Priorities, Content Màrqueting, Fueling Growth, Digital Partnerships i MarTech.

Entre les tendències que ajudaran a comprendre adequadament les preferències, les necessitats i les noves expectatives dels consumidors destaquen: Màrqueting Analytics, Data Driven Màrqueting, Inbound Màrqueting, tècniques de Storytelling (video  content), optimització de les dades de clients (CDI), Influencer Màrqueting, Realitat Augmentada, Growth Hacking, Programàtica, estratègies de Brand Advocacy i Martech. A més, Digital Màrqueting Planet també podrà el focus en els principals desafiaments i prioritats en l'agenda dels actuals CMOs.

Més informació
La intel·ligència artificial, protagonista del Digital Enterprise Show
Avui et destaquem
El més llegit