
Arriba una nova edició del Mobile World Congress i Barcelona visualitza la seva capitalitat en aquest sector. I dins del món de la mobilitat, un dels subsectors més importants és el de les aplicacions. N'hi ha de tot tipus, i per a tots els gustos. Algunes gratuïtes i d'altres de pagament; però si hi ha alguna cosa que preocupi a tots els seus creadors, aquesta és com monetitzar-les.
Un estudi realitzat per Distimo assenyala els 10 països amb més potencial per aconseguir-ho. Segons aquesta anàlisi, el Japó és el país on s'obté un major retorn (ARPD: Average Revenue per Download) per cada descàrrega, amb 5,32$.
Per darrere del país nipó se situa Austràlia, amb 3,60$; i el podi el completa Corea del Sud amb 3,40$. Canadà, Alemanya o els Estats Units també formen part d'un top ten que tanca la Xina amb 0'92$.
Mercats amb més potencial de monetització de les apps per ARPD
1. Japó - 5,32$
2. Austràlia - 3,60$
3. Corea del Sud - 3,40$
4. Canadà - 2,38$
5. Alemanya - 2,30$
6. Estats Units - 2,29$
7. Regne Unit - 2,25$
8. França - 1,78$
9. Rússia - 1,30$
10. Xina - 0,92$