Les borses europees han començat la jornada a l’alça amb pujades de prop del 2% després de l’anunci d’acord de pau entre els Estats Units i l’Iran, que es firmarà divendres a Suïssa i que inclourà l’obertura de l’estret d’Ormuz, per on passa el 20% del petroli i del gas del món.
L’Ibex-35 ha superat els 19.000 punts per primer cop a la història i creix prop d'un 2%, sent el selectiu que més puja. El CAC francès s'incrementa un 1,70%, el Dax alemany un 1,8% i el FTSE anglès un 0,9%. El preu del petroli s’ha reduït des de l’anunci de la finalització de les operacions militars. El barril de cru Brent ha baixat un 4% i ara se situa en els 83 dòlars, lluny dels prop de 120 dòlars als quals ha arribat en aquesta crisi militar.
L’Ibex-35 ha superat els 19.000 punts per primer cop a la història i creix prop d'un 2%, sent el selectiu que més puja
També s’han tenyit de verd les borses asiàtiques amb un increment del 5,3% del Nikkei japonès i del 5,2% del Kospi coreà.