Renfe tornarà els diners dels bitllets que es perdin pels nous confinaments

L'empresa reemborsarà els diners o canviarà les dates dels viatges de les persones que no tinguin el desplaçament justificat o no vulguin viatjar entre el 29 d'octubre i el 20 de novembre

Passatgers de Renfe surten de les andanes després d'agafar el tren | Europa Press Passatgers de Renfe surten de les andanes després d'agafar el tren | Europa Press

Les persones que tinguin un bitllet de tren reservat per viatjar entre el 29 d'octubre i el 20 de novembre podran rebre un reemborsament o canviar les dates del bitllet. Renfe ha aplicat aquesta mesura a qualsevol trajecte d'AVE, Llarga Distància, Avant i Regionals davant els nous confinaments de la majoria de comunitats autònomes. Qualsevol passatger que no vulgui viatjar o no tingui la justificació adequada per fer-ho podrà acollir-s'hi.  

Les opcions són dues: optar a la devolució íntegra del preu del bitllet o canviar el viatge per a unes altres dates -sense despeses en els dos casos-. L'operació es pot realitzar abans de la data del bitllet i a través dels canals de compra habituals. Als clients que tinguin un títol multiviatge d'AVE o Llarga Distància se'ls ampliarà el termini de validesa 23 dies de manera automàtica. 

Ja fa quasi un mes que Madrid va començar a aplicar restriccions de mobilitat. Des del 3 d'octubre, Renfe ha tornat més de 130.000 bitllets a persones que han hagut d'anul·lar els seus viatges. Durant el primer estat d'alarma -entre març i juny-, l'operadora va aplicar la mateixa política i va tornar gairebé un milió de bitllets amb un import total de 38,5 milions d'euros. 

Més informació
El Tren Fantàstic de Renfe fa via cap a la cultura
Renfe estrena web
Renfe fa via cap a la "nova normalitat"
Avui et destaquem
El més llegit