• Economia
  • Santiago García-Nieto torna a ser escollit president de la Confecat

Santiago García-Nieto torna a ser escollit president de la Confecat

L’empresari hoteler aconsegueix el suport unànime en l'assemblea general i defensa “l’aportació positiva” del turisme

El president de la Confecat, Santiago García-Nieto, a Salou en roda de premsa parlant de la situació del sector turístic | ACN
El president de la Confecat, Santiago García-Nieto, a Salou en roda de premsa parlant de la situació del sector turístic | ACN
Redacció VIA Empresa
Barcelona
15 de Maig de 2025 - 08:04

El president de la Confederació Empresarial d’Hostaleria i Restauració de Catalunya (Confecat), Santiago García-Nieto, ha estat reelegit al capdavant de l’entitat. L’assemblea general de l’agrupació l’ha escollit per unanimitat. García-Nieto considera que el turisme necessita “mesures estructurals” per afrontar “situacions extremes com la sequera” que ha patit Catalunya els últims anys.

 

L'hoteler directiu de BondiaHotels també remarca “l’aportació positiva” del turisme, tant en l’àmbit comercial, d’ocupació, cultural i les infraestructures, entre d’altres. García-Nieto també ocupa altres posicions com ara la vicepresidència del comitè executiu de la Confederació Espanyola d’Hotels i Allotjaments Turístics (CEHAT).

La junta que encapçala García-Nieto per un altre mandat està configurada per noms com per exemple el de l’expresident del FC Barcelona, i actual president de la Federació Provincial d’Hostaleria de Barcelona, Joan Gaspart, que és vicepresident de la Confecat. També hi figura el president del Gremi d’Hotels de Barcelona, Jordi Clos, que és el tresorer de l’associació, i el president del Gremi d’Hostaleria de Sitges, Oskar Stöber, com a interventor de la confederació.