El Smart City Expo World Congress ha tancat aquest dijous la quinzena edició amb 29.721 assistents de 140 països i 1.276 expositors reunits al recinte de Gran Via. Sota el lema Urban Solutions, Real Impact, el congrés ha demostrat que les tecnologies que les ciutats fa temps que impulsen ja tenen un impacte en els reptes urbans més urgents. Entre els principals temes d’aquest any hi ha hagut l’habitatge assequible, les solucions per mitigar el canvi climàtic i la mobilitat.
El programa, estructurat en set eixos, ha reunit 668 experts internacionals i representants de més de 1.000 ciutats. Entre els ponents hi figuren Anne Hidalgo, Andre Dickens, Anacláudia Rossbach, Nikolas Badminton i Ayumi Moore Aoki.
Enguany, el Smart City s'ha celebrat juntament amb Tomorrow.Mobility World Congress, HOWS Barcelona, Tomorrow.Blue Economy, Barcelona Deep Tech Summit i Barcelona Cybersecurity Congress, i ha comptat amb 1.276 expositors com Dell Technologies, Deutsche Telekom Io, Microsoft, Nvidia, Ubiwhere, Urbio i Veolia.
“Fa tres dies vam arrencar l’edició de 2026 amb l’objectiu de demostrar que les iniciatives de ciutat intel·ligent ja estan tenint un impacte. Després d’haver rebut més de 29.000 assistents i 1.276 expositors, i d’haver reunit alcaldes, empreses i experts que estan obtenint resultats arreu del món, podem afirmar que el missatge de les ciutats ha estat clar: estan preparades i disposades a escalar les solucions que funcionen. I nosaltres estem a punt per ajudar-les a accelerar el procés”, ha afirmat Ugo Valenti, director del Smart City Expo World Congress.
El congrés tornarà al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona per a la setzena edició, del 2 al 4 de novembre de 2027.
Afegir VIA Empresa com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat