Rècord d'assistència en el Barcelona Games World

Més de 138.000 persones han passat pel saló de videojocs, que ha comptat amb 194 empreses expositores i més de 80 activitats programades

Uns nois proven un videojoc en el Barcelona Games World | ACN
Uns nois proven un videojoc en el Barcelona Games World | ACN

El saló de videojocs Barcelona Games World (BGW) bat un rècord de participació amb més de 138.000 visites durant els quatre dies en els quals s'ha celebrat en la Fira de Barcelona, segons han informat en un comunicat, on han afegit que en el saló han participat 194 empreses expositores i ha comptat amb 80 activitats programades.

Més info: Realitat augmentada i virtual, al Barcelona Games World 2018

El saló ha estat l'aparador de presentació i llançament de les últimes novetats i èxits del mercat dels videojocs, i ha reunit les principals marques del sector, entre elles, Bandai Namco, Blizzard, Capcom, Disney, Epic Games, Koch, Nintendo, PlayStation, Riot Games, Square Enix, Warner Bros Interactive i Xbox.

A més, ha tornat a apostar pels sectors més innovadors de la indústria dedicant 1.500 metres quadrats a la XR Zone, un espai centrat en els videojocs immersius en les seves diferents variants: realitat virtual, realitat augmentada i realitat mixta. També ha estat una plataforma d'impuls de la indústria gràcies a la Co-Op Business Zone, on s'han trobat 125 desenvolupadors i 119 inversors i publishers nacionals i internacionals.

El director de Barcelona Games World, Josep Antoni Llopart, ha assegurat que el saló "ha superat amb èxit el repte de canvi de recinte i de dates en aquesta edició, esgotant les entrades tant per al dissabte com per al diumenge". Llopart ha assegurat, a més, que creuen que la trobada continuarà creixent en el futur i ha confiat que "la implicació de les marques segueixi augmentant en igual mesura”.

Més informació
Barcelona Games World professionalitza el talent
El català 'Headlight' triomfa al Barcelona Games World
Avui et destaquem
Comentaris