• El grup Novicell compra The Box Populi

El grup Novicell compra The Box Populi

L’equip de la startup catalana formarà part del departament de màrqueting de la consultora danesa

Alberto Cañas, fundador de The Box Populi
Alberto Cañas, fundador de The Box Populi
Redacció VIA Empresa
Barcelona
29 de Maig de 2017
Act. 29 de Maig de 2017

L'empresa danesa Novicell ha tancat la compra de la catalana The Box Populi. L'empresa fundada el 2013 és una agència especialitzada en màrqueting i estratègia digital que ha treballat per a grans marques i institucions (Nacions Unides, Repsol, Ferrero...) a escala nacional i internacional.

 

L'operació, iniciada al maig, s'emmarca dins del pla estratègic 2017-2018 de Novicell, que va tancar 2016 amb un benefici brut de 10,1 milions d'euros, i que ara té com a objectiu consolidar-se com a empresa referent dins del segment de Consultoria de Business Online.

Per la seva banda, l'equip de The Box Populi formarà el departament de Màrqueting i Estratègia Digital de Novicell Espanya.

 

“Un dels motius pels quals hem decidit donar aquest salt es deu en part a la visió de la nova companyia quant a la combinació que fa de la tecnologia i estratègia digital. És una empresa amb enginyers i consultors d'estratègia que treballen conjuntament. Una consultora establerta per oferir solucions als reptes del present, en el qual la tecnologia ha d'estar integrada amb una estratègia digital sòlida. A més, un altre dels motius que ha estat determinant en aquesta adquisició és que sens dubte entrem en una empresa que està creixent any rere any. Per a nosaltres aquest és l'inici d'una nova etapa amb molts reptes per davant”, explica Alberto Cañas, CEO de The Box Populi.

Així  mateix, el CEO de Novicell, Per Kirchner ha destacat que: "Per servir els nostres clients internacionals de manera eficient, necessitem especialistes amb coneixements específics i les habilitats apropiades en l'idioma i el mercat, i per a això ja hem assegurat aquestes competències amb la nova adquisició".