El cor de Gràcia ja té ulls Lobster

La startup d'ulleres fundada per Òscar Valledor inaugura una nova botiga a Barcelona

Òscar Valledor, CEO de PJ Lobster | Cedida Òscar Valledor, CEO de PJ Lobster | Cedida

Mirar el món amb ulls Lobster és una filosofia de vida. Almenys per a Óscar Valledor que després d'estudiar ADE a la Universitat Pompeu Fabra i viure a Montreal, va tornar a Catalunya per emprendre i crear una marca d'ulleres sense intermediaris. El nom? Project Lobster. La traducció? El projecte Llagosta. La definició? "Som una marca d'ulleres independent i honesta".

Més info: Mirar el món amb ulls Lobster

Ara, està d'enhorabona i és que acaba d'inaugurar una nova botiga de 75 metres quadrats a Barcelona. Concretament, davant dels Cines Verdi al cor de Gràcia. Amb el disseny d'interiorisme de Destudio, la nova botiga té un gabinet optomètric, un gran cub de vidre transparent i tecnològic per fer examens visuals complets o un taller de muntatge.

La startup fundada i dirigida per Valledor ha tingut tres grans incubadores: Barcelona Activa, Yuzz de Banco Santander i Lanzadera de Juan Roig. VIA Empresa va conèixer el projecte de primer mà durant una visita de la nostra delegada Neus Navarro al mar i la Marina d'empreses de València. 

La botiga de Project Lobster a Barcelona

La nova botiga de Project Lobster a Barcelona. | Cedida

"Estem molt emocionats amb la idea de seguir creixent. Amb aquesta obertura esperem apropar una mica més l'experiència de marca a l'usuari d'una forma encara més oberta, i transmetre amb el nostre producte i els nostres espais la filosofia i els valors de Project Lobster. Volem seguir apostant per aquest nou concepte de botiga i ja estem pensant en futures obertures de cara al 2020", ha explicat Valledor. 

A banda de Barcelona i València, Project Lobster vol obrir també dues botigues més a Madrid i a Andalusia. Totes elles vistes des d'una mateixa perspectiva de "canvi, identitat, valentia, dinamisme, transparència o empenta".

Project Lobster es dedica al disseny, la fabricació o la venda directa a l'usuari final d'ulleres graduades i de sol. Sense intermediaris, i a preu fixe: 98 euros. Hi ha mercat i és que fins a un 67% de la població espanyola té alteracions visuals i un 55% utilitza ulleres.   

Make Optical Great Again, que diuen a Project Lobster i ara també a Gràcia. 

Més informació
Les 15 startups de Juan Roig que poden fer-se d'or
Avui et destaquem
El més llegit