300 marques, Pantone i El Corte Inglés

Els grans magatzems projecten la nova campanya de primavera #MásColor amb colors i il·luminacions especials en aparadors i botigues

La campanya aposta pel color ®Manuel Fiestas La campanya aposta pel color ®Manuel Fiestas

Una paleta cromàtica de sis colors i la primavera tocant a la porta amb temperatures dignes del canvi climàtic en què estem, sense voler, plenament immersos. La campanya #MásColor de El Corte Inglés és ua iniciativa a la qual s'han sumat més de 300 marques i que inclou experiències en botiga, aparadors cromàtics, diferents propostes de pop-up amb una selecció d'articles, marques amb producte dissenyats per a l'ocasió i accions interactives. “Tot això pensat per a sorprendre i despertar una explosió d'emocions a través del color”, apunta la companyia.

És una proposta pròxima a les 7.000 referències, de les quals prop de 2.000 les han desenvolupat les marques ex professo. Les propostes de #MásColor s'estenen a moda, complements, llar, bellesa, esports, oci, tecnologia, electrònica i alimentació.

La campanya de #MásColor ®Manuel Fiestas
La campanya de #MásColor ®Manuel Fiestas

 

Per a aquesta ocasió, El Corte Inglés basa la seva proposta en sis tons de l'ampli ventall Pantone: els tons Rosa P7424; Rojo Warm Xarxa; Coral P1625C; Groc P108C; Verd P585C; i Blau P279C, que en botiga es converteixen en +Rosa, +Rojo, +Taronja, +Groc, +Verd, i +Blau. Tons que responen a les tendències que vénen aquesta primavera estiu en moda i llar.

Totes les experiències es poden consultar, filtrar per centres i fins i tot inscriure's a elles a través d'aquest enllaç

 

 

 

 

Avui et destaquem
El més llegit