51Trips, la startup que permet construir un àlbum de viatges en temps real

L'empresa emergent preveu facturar 700.000 euros el 2022 i dos milions el 2023

Els joves emprenedors Roger Planas i Armand Dalmau | Cedida Els joves emprenedors Roger Planas i Armand Dalmau | Cedida

La startup 51Trips, fundada a Barcelona el 2020 pels joves emprenedors Roger Planas i Armand Dalmau, és una empresa pionera al sector traveltech que presenta la primera i única aplicació mòbil amb què materialitzar els records d'un viatge en un àlbum personalitzat. Aquesta plataforma, amb què l'usuari pot narrar el seu viatge en temps real i amb tota mena de detall, irromp al sector travel com una solució "pionera al mercat".

La marca deu la seva inspiració a Islàndia, país on va viatjar Planas el 2018, i on decideix donar un nou rumb a la seva vida per intentar viure de la seva "passió viatgera". En aquest viatge sent la necessitat de congelar i perpetuar aquella experiència, però s'adona que no hi havia manera de fer-ho durant el viatge. Madurant la idea se li va ocórrer la creació d'una plataforma que permetés recollir aquestes experiències a través del relat en temps real per tenir el record posterior.

Com funciona?

Un cop comença el viatge, els usuaris poden narrar-lo dia a dia, incloure visites, ubicacions, quilòmetres recorreguts, itineraris, moments destacats i resums de la jornada. Es pot previsualitzar tot en temps real i amb processos automatitzats. Només cal dedicar pocs minuts al dia estalviant la tasca de crear després de viure l'experiència. Completat el viatge, es crea el Trip Book. Amb aquesta aposta tecnològica la marca aconsegueix escalabilitat operacional, perquè que ofereix punts d'impressió per tot el món, podent enviar l'àlbum a qualsevol lloc del planeta.

Creada amb una inversió inicial personal de 28.000 euros i en ple covid-19, 51Trips va assolir en un any una comunitat a Instagram de 130.000 seguidors a l'Estat espanyol i 33.000 a Itàlia. El 2021, amb la pandèmia encara colpejant el sector, va obtenir una facturació de 200.000 euros únicament de la comercialització de quaderns de viatge en format físic. El 2022, any que la companyia llançarà l'aplicació mòbil, es preveu superar els 700.000 euros de facturació protagonitzats per la venda de Trip Books a través de l'aplicació, i superar els dos milions d'euros el 2023. Els mercats principals on posarà el focus la marca són Espanya, França, Itàlia i Mèxic i amb vendes en l'àmbit mundial. 

Avui et destaquem
El més llegit