Abacus vol créixer un 14% en els propers tres anys

La companyia també té previst dissenyar i obrir una 'flagship store' al centre de Barcelona

La botiga d'Abacus a Girona | Cedida La botiga d'Abacus a Girona | Cedida

Abacus Cooperativa té previst créixer un 13,8% fins a arribar als 100 milions d'euros en els propers tres anys, segons han informat en un comunicat, així com invertir més de vuit milions d'euros. I tot doblant els resultats anuals respecte els actuals fins arribar al milió d'euros el 2021.

Més info: L'online aguanta la facturació d'Abacus

Després de presentar els resultats del 2018, amb una facturació de 88,3 milions d'euros, la companyia també es marca com a objectiu la transformació digital "per afavorir el creixement de l'ecommerce i millorar l'experiència de compra de socis i clients a partir d'una proposta innovadora i reconeixible".

Precisament per això, una de les seves prioritats és el disseny i l'obertura d'una flagship store al centre de Barcelona, que, segons asseguren, ha de ser "el referent del model innovador que Abacus vol anar implementant progressivament a la resta d’establiments".

 

A més, Abacus Cooperativa també vol ampliar l'oferta educativa i de lleure adreçada al client i establint aliances amb tercers per aportar valor afegit i créixer en la distribució de productes i serveis per al món educatiu.

Més informació
Abacus estanca les vendes en 89,1 milions d’euros
Abacus constata la recuperació i factura un 3,8% més
Abacus eleva les vendes un 5% l'any passat
Avui et destaquem
El més llegit