• Empresa
  • Aigües de Barcelona, centrada a enfortir l'atenció dels qui més ho necessiten

Aigües de Barcelona, centrada a enfortir l'atenció dels qui més ho necessiten

16 ajuntaments metropolitans han participat en la segona edició del Fòrum de Diàleg amb els Serveis Socials

Segona edició del Fòrum de Diàleg amb els Serveis Socials | Cedida
Segona edició del Fòrum de Diàleg amb els Serveis Socials | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
10 de Març de 2023

Aigües de Barcelona ha reunit els serveis socials de 16 ajuntaments metropolitans, inclosos els de Badalona o l’Hospitalet de Llobregat, al Fòrum de Diàleg, una trobada que la companyia organitza des de fa més de 9 anys amb grups de relació específics, com ara proveïdors, associacions de veïns, entitats socials i associacions de consumidors. L'objectiu d'aquest esdeveniment consisteix a reforçar el diàleg, el treball en comú i la cocreació entre la companyia i aquests ajuntaments amb la finalitat d’enfortir l’atenció a les persones i col·lectius en situació de vulnerabilitat. 

 

Felipe Campos, conseller delegat d’Aigües de Barcelona, ha remarcat en la seva intervenció la importància de les aliances i el treball conjunt amb els ajuntaments: “Estic convençut que a través del diàleg i l’escolta activa amb les administracions locals, que són la cara més visible en l’atenció diària a la ciutadania, i en concret a les persones i col·lectius en situació de vulnerabilitat, podrem contribuir a la millora de la qualitat de vida de totes les persones i col·lectius, sobretot dels que es troben en una situació de vulnerabilitat”. En aquest sentit, “Aigües de Barcelona ha renovat el conveni contra la pobresa energètica per garantir l’aigua a tothom a qui no la pot pagar amb 22 dels 23 ajuntaments metropolitans, excepte amb l’Ajuntament de Barcelona”.

En la sessió de treball s’ha posat de manifest la voluntat ferma de la companyia de reforçar la proximitat amb l’entorn, a través del diàleg i la cooperació amb les administracions locals, per tal de conèixer de primera mà els interessos i les necessitats de les persones en situació de vulnerabilitat. L’objectiu és també enfortir els vincles propers d’escolta activa i debat sobre els temes que tenen impacte i rellevància per a la companyia, a fi de definir programes d’acció socials.