L'aposta definitiva de Mango als Estats Units: obre la primera botiga a Califòrnia

El 2023 la companyia obrirà prop de 15 botigues, sobretot a l'oest i al sud del país

Exterior d'un establiment de Mango a Nova York | Cedida Exterior d'un establiment de Mango a Nova York | Cedida

Mango reforça la seva presència als Estats Units (EUA) després d'arribar a l'estat de Califòrnia. Després d'aterrar a Texas i Geòrgia a principis d'agost, l'empresa tira endavant el seu pla d'expansió al país i obre el seu primer punt de venda al comtat de Los Angeles, segons ha explicat en un comunicat. La companyia inaugura un punt de venda de 400 metres quadrats a Los Cerritos Center, situat entre els comtats de Los Angeles i d'Orange.

L'empresa també obrirà una botiga de 460 metres quadrats a Glendale Galleria Mall, un centre comercial de tres plantes situat al comtat de Los Angeles. Tots dos establiments ofereixen en exclusiva la línia 'Woman' i incorporen el concepte de botiga 'New Med', inspirat en el Mediterrani per representar la frescor de la marca.

Aquest pla d'expansió va arrencar amb l'obertura de la flagship store de Mango al 711 de la Cinquena Avinguda de Nova York per, posteriorment, obrir dues botigues a Miami i una a Orlando. El 2023 la companyia obrirà prop de 15 botigues, sobretot a l'oest i al sud del país, incloent per primera vegada els estats de Geòrgia, Texas i Califòrnia.

Finalment, Mango continua el seu creixement i conclou els sis primers mesos de l'exercici en curs amb una facturació de 1.451 milions d'euros, un 20% més que el mateix període de l'any anterior i fins a un 30% més que en el mateix període del 2019, superant les xifres prepandèmia.

Més informació
Mango dispara les vendes
Mango reforça la seva presència als Estats Units
Avui et destaquem
El més llegit