Mango reforça la seva presència als Estats Units

Fins a finals d'any, la firma té previst obrir 15 nous punts de venda

Exterior d'un establiment de Mango a Nova York | Cedida Exterior d'un establiment de Mango a Nova York | Cedida

Mango vol reforçar la seva presència als Estats Units amb l'obertura d'una quinzena de nous punts de venda, fins a finals d'any. La companyia vol consolidar el negoci a les ciutats de Los Angeles, San Diego, Houston, San Antonio, Atlanta o Dallas. En paral·lel, també s'espera un increment de recursos pel canal online.

"L'obertura d'aquests punts és un pas significatiu per assolir els nostres objectius d'expansió en un mercat clau com és els Estats Units", apunta Daniel López, director d'Expansió i Franquícies de Mango. De cara a l'any vinent, l'objectiu és assolir la xifra de 40 punts de venda. Actualment, Mango té 10 botigues pròpies. 

Mango va aterrar als Estats Units l'any 2006 i fins a l'actualitat ha prioritzat la seva activitat en ciutats com Nova York o Miami. A llarg termini, la firma de moda vol que el país es converteixi en un dels cinc principals mercats del grup, a tot el món. L'imperi d'Isak Andic va tancar els comptes del 2022 amb un benefici de 81 milions d'euros, una xifra que representa un increment d'un 20,9% en comparació amb el balanç de l'any anterior.

Més informació
Mango assoleix el 2022 el resultat més alt en una dècada
Mango obre la primera botiga ‘New Med’ a Àsia
Mango aterra al metavers
Avui et destaquem
El més llegit