La skinfluencer Glow by Anna, d'Anna Arbós Simorra, acaba de llançar la marca cosmètica Facegloss amb una inversió inicial de 220.000 euros i amb la previsió de facturar més d'1,5 milions d'euros el 2024. L'spin off de Glow by Anna sorgeix amb l'objectiu d'"oferir resultats superiors sense necessitat d'una llarga llista de productes" i amb qualitat en la formulació per tractar la pell, informa aquest dilluns en un comunicat.
S'adreça especialment a dones de 25 a 40 anys (late millennial) i el model de negoci es basa en la venda de productes a través del seu propi e-commerce. Tot i centrar-se en la venda en línia (que és com el seu target acostuma a adquirir cosmètica), la marca aspira a estudiar la seva expansió a Europa i en mercats com el Regne Unit i els Estats Units.
Sorgeix amb 5 productes de llançament: Cloud (escuma mousse netejadora), Chill (esprai tònic i calmant), Superglow (sèrum antioxidant), Glasskin (sèrum 'tot en un') i 'Feels Like Water' (crema hidratant).