Àuria Cosmètics ha impulsat un procés de reorganització interna amb la voluntat de créixer un 20% durant el 2023. La firma cosmètica ha invertit dos milions d’euros per consolidar la seva condició de fabricant per a tercers. Amb aquesta aportació, l'empresa podrà oferir els següents serveis: creació de producte a mida, disseny, branding, envasat i entrega del producte. La marca d’Igualada ha adaptat les seves instal·lacions amb una nova màquina envasadora i, a la vegada, ha reforçat els departaments de disseny, màrqueting, innovació i supply chain.
“En els pròxims dotze mesos, l’objectiu és assolir una facturació global de 20 milions, un 30% per damunt de les xifres actuals”, afirma Albert Piñol, director general d’Àuria. Les instal·lacions de l’empresa a la capital de l’Anoia tenen una superfície de 10.200 metres quadrats amb laboratori, àrea de manipulació i una plantilla formada per 430 persones. Àuria Cosmètics forma part d’Àuria Grup, un conglomerat d’entitats vinculades a l’economia social.
En aquest sentit, el 70% dels treballadors d’Àuria Cosmètics tenen discapacitat intel·lectual o es troben en risc d’exclusió. A partir de l’any vinent, aquest segment de plantilla s’incrementarà un 15%. Des de l’any 2020, Àuria compta amb l’autorització, per part de l’agència estatal del medicament i productes sanitaris, per fabricar i comercialitzar solucions hidroalcohòliques. Més enllà de la divisió de perfums, Àuria Grup també desenvolupa projectes per promoure l’autonomia i la igualtat d’oportunitats de les persones discapacitades.