• Empresa
  • BañoDecor, l’empresa familiar que revoluciona les reformes de banys

BañoDecor, l’empresa familiar que revoluciona les reformes de banys

BañoDecor s'ha especialitzat en canviar la banyera per plat de dutxa en menys de 24 hores

Joan i JuanFran Iniesta, pare i fill, a BañoDecor | Bernat Millet
Joan i JuanFran Iniesta, pare i fill, a BañoDecor | Bernat Millet
Redacció VIA Empresa
15 d'Octubre de 2024
Act. 15 d'Octubre de 2024
Contingut de marca

El canvi de banyera per dutxa en un dia. Aquest és el compromís de BañoDecor, una empresa familiar de Sabadell que ja ha reformat més de 10.000 banys particulars i d’hotels i que està revolucionant les reformes de banys gràcies a la seva rapidesa, qualitat i seriositat. 

 

BañoDecor va néixer fa tres anys i mig amb la clara voluntat de facilitar la vida a totes aquelles persones que han de fer reformes i que massa sovint acaben convertint-se en un maldecap. Ho van començar a fer canviant banyeres per plats de dutxa, i ara també afronten reformes de banys i cuines. S’encarreguen de tot el procés i material. El servei, un catàleg amb milers de referències i un equip professional molt qualificat són els secrets del seu èxit.

Esperit emprenedor

“Veníem de la crisi de la pandèmia i vam veure que ens havíem de reinventar i el meu fill em va proposar d’impulsar un nou projecte”, explica JuanFran Iniesta, director comercial de BañoDecor i que acumulava més de vint anys d’experiència en el sector de la construcció.

 

El seu fill, el Joan, és el propietari i va tenir clar que el món de les reformes tenia molt marge de millora: “En les reformes, el principal problema que pateixen els clients és el temps i nosaltres vam descobrir una fórmula per fer l’obra en un sol dia”. Així, van apostar per començar canviant banyeres per plats de dutxa: “Durant la pandèmia, molta gent va veure que no tenia el bany en condicions i el canvi de banyera era una de les actuacions més sol·licitades”.

El secret de BañoDecor

Després de dues dècades en la construcció, eren molt conscients de les dificultats que suposen per un ciutadà organitzar una obra a casa: buscar materials en diferents llocs i contactar amb diversos professionals i empreses complicaven sempre els treballs, allargant-los en el temps i fent augmentar pressupostos.

BañoDecor va voler oferir una solució per resoldre aquests maldecaps i que es basa a oferir tot el servei de manera interna. “Nosaltres oferim tot el que es necessita per fer la reforma, des de l’equip professional fins als materials”, destaca el Joan, que afegeix: “No depenem de ningú”. Sumat al control de proveïdors, els permet ser molt eficients i complir el seu compromís: fer el canvi de la banyera en un dia.

“Quan la gent vol fer una obra, busca una empresa que ho pugui gestionar tot i tingui garanties. I això ho fem nosaltres”, emfatitza el Joan, que resumeix els valors que els caracteritzen: “Som persones molt serioses i complidores i treballem de manera molt transparent i pròxima amb el client”.

La botiga més gran

Captura de Pantalla 2024 10 14 a les 10.00.57
BañoDecor combina una exposició física a Sabadell amb un catàleg digital amb milers de referències | Bernat Millet

BañoDecor té una sala d’exposicions a Sabadell, on els clients poden tocar i veure en primera persona alguns dels materials. Però l’empresa presumeix de ser una de les botigues més grans del sector, gràcies a un catàleg digital amb més de 30.000 referències de materials de tota mena per banys i cuines amb les primeres marques. L’objectiu és oferir una gran varietat als clients perquè cadascú trobi el que més li agradi.

A la primera visita al client, se li pot ensenyar tot aquest catàleg i se li pot entregar un pressupost tancat aquell mateix dia. Tot plegat és un engranatge perfecte que permet coordinar professionals i proveïdors. Joan Iniesta destaca la qualitat dels materials que ofereixen, des del plat de dutxa fins a les mampares o rajoles, però a preu assequible. A més, compten amb un departament d’interiorisme i disseny per organitzar el catàleg i comptar amb les últimes tendències.

L’atenció al client com a pilar fonamental

Captura de Pantalla 2024 10 14 a les 10.01.56
L'atenció al client és bàsica per BañoDecor | Bernat Millet

Des de la primera visita, BañoDecor té clar que el client és el centre de la seva activitat. Una visió que no acaba quan finalitza l’obra: “El servei postvenda és fonamental”. “Sempre poden sorgir problemes en una reforma, però la clau és resoldre-ho i nosaltres ho fem de manera immediata. Quan sorgeix un inconvenient, som molt àgils”, afegeix el Joan. Mobilitzen tot l’equip per canviar o resoldre qualsevol desperfecte.

Amb aquesta filosofia de rapidesa, seriositat i compromís, BañoDecor està revolucionant les reformes de banys i, ara també, de cuines. Un catàleg pràcticament infinit, professionals altament qualificats i una atenció al client immillorable són els valors que fan d’aquesta empresa familiar un actor diferencial en el sempre complicat món de les obres.