
Beabloo calcula que tancarà l'any amb una facturació de vuit milions d'euros. L'empresa de solucions digitals per al sector del retail preveu duplicar els ingressos registrats al 2018 després de completar la seva fusió amb Metriplica. La companyia amb seu a Barcelona va anunciar fa tres anys la compra per dos milions d'euros de Metriplica, dedicada a l'analítica online.
Amb aquestes dues branques de negoci, Beabloo espera créixer un 50% cada any fins al 2022, quan calcula que facturarà més de 20 milions d'euros. L'operació suposarà també ampliar l'àrea geogràfica d'activitat a bona part d'Europa, als Estats Units i alguns països d'Amèrica Llatina. Els equips d'ambdues empreses s'integraran i l'organigrama es reestructurarà.
Segons ha indicat Beabloo a través d'un comunicat, la fusió permetrà que, a més de fabricant de software, ofereixi un servei de consultoria per gestionar i millorar l'experiència de compra tant online com offline. Així, l'empresa proposa solucions tecnològiques integrades, assessorament, anàlisi i millora de l'experiència de compra i els resultats dels negocis minoristes.
Reestructuració
La finalització del procés de compra suposa la integració dels equips, que a partir d'ara s'organitzaran en equips de feina multidisciplinars, una estructura que Metriplica ja utilitzava. L'arribada de l'empresa a Beabloo ha permès aplicar a aquesta darrera intel·ligència artificial per optimitzar i automatitzar processos.