Beder, el TikTok dels viatges, llança una ronda de crowdequity de 300.000 euros

La companyia catalana s'ha convertit en una de les 10 startups traveltech amb més potencial per Future Travel

Els fundadors de Beder | Cedida Els fundadors de Beder | Cedida

Beder, la startup coneguda com el "Tik-Tok català" que tempta als més aventurers, llança una ronda de crowdequity de 300.000 euros amb l'objectiu d'expandir-se. Recentment, s'ha convertit en una de les 10 startups traveltech amb més potencial per Future Travel o el premi Telefònica concedit durant el Tourism Innovation Summit 2022. De fet, han captat més de 7.000 usuaris actius en la seva aplicació, 21.000 vídeos i 350 reserves d'experiències, amb un valor de mercat de 67.000 euros.

"Hem realitzat un procés accelerat de prova i error fins a aconseguir trobar la recepta de l'èxit", afirma Pablo Félez, director de desenvolupament de negoci i cofundador de Beder. “Ara és moment de començar a créixer i expandir-nos”, va afegir. En aquest sentit, de la mà de la plataforma de crowdequity, Startupxplore, acaben d'obrir la primera ronda de finançament de 300.000 euros. L'empresa compta amb el suport de Business Angels dcom ara Guillem Pérez Millán, CEO del grup tecnològic Zemsania, i l'empresari canadenc Stanley Meek.

Més info: Beder, el "Tik-Tok català" que tempta als més aventurers

Després de l'èxit de l'estratègia de crowdequity de reconegudes empreses B2C com ara Heura o Velca, Beder ha decidit seguir els mateixos passos. “Beder és un concepte potent que els usuaris entenen i comparteixen. Per això volem que puguin ser part de la nostra història”, comenta Willka Ficapal, director de màrqueting de la companyia. Poques hores després del seu llançament, Beder ja ha aconseguit captar més del 75% de l'objectiu de capital.

Avui et destaquem
El més llegit