
BizBarcelona fa una crida a participar de les seves 160 activitats a tothom qui lideri un negoci i vulgui repensar la seva manera de treballar i créixer. El plat fort del programa seran el centenar de conferències i xerrades impartides per 170 ponents, que abordaran els reptes quotidians de les pimes, del comerç i de les persones autònomes amb especial èmfasi en la transformació digital, la intel·ligència artificial, el lideratge, la sostenibilitat i l’estratègia empresarial.
La fira, que tindrà lloc el 15 i 16 d’octubre al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, es presenta com l’ocasió perfecta perquè pimes, persones autònomes, comerços i petits negocis trobin arguments i idees diferents que els permetin agafar una embranzida renovada. Amb aquest objectiu, el saló oferirà enguany un complet ventall de ponències en què persones expertes en diversos àmbits compartiran receptes d’èxit, explicació de noves eines, processos i bones pràctiques empresarials inspiradores.
El programa del saló combina una visió més estratègica, sobre grans temes com el lideratge o la gestió d’equips, amb un enfocament més micro centrat en els problemes quotidians que sorgeixen quan s’exerceix una activitat empresarial. Una mescla que, abordada des d’una perspectiva molt pràctica, busca oferir als assistents algunes claus que els ajudin a crear o retocar els seus fulls de ruta i, d’aquesta manera, garantir un creixement sostenible i sostingut dels seus projectes.
La tecnologia, protagonista del BizBarcelona
En concret, les conferències abordaran qüestions com la transformació digital dels negocis, amb focus especial a la integració de la intel·ligència artificial en l’operativa de les empreses per a l’automatització de processos. En aquest mateix marc, BizBarcelona també oferirà sessions sobre la incorporació de talent especialitzat en les noves tecnologies. A banda del vessant tecnològic, però, el saló també tractarà preocupacions que afecten la gestió empresarial, l’estratègia, les vendes, la comunicació o el finançament. En aquest sentit, el programa inclou ponències sobre compravenda d’empreses; reputació de marca; excel·lència comercial, màrqueting i xarxes socials o recursos de suport a les pimes, amb una atenció especial tant a ajudes disponibles com a eines financeres.
A banda del vessant tecnològic, el saló també tractarà preocupacions que afecten la gestió empresarial, l’estratègia, les vendes, la comunicació o el finançament
Aquestes ponències aniran a càrrec de professionals de primer nivell entre els quals destaquen: Jordi Urbea, vicepresident i CEO de l’agència de publicitat Ogilvy; Mònica Mendoza, experta en estratègia comercial, intel·ligència emocional i captació de clients; Laura Sallent, experta en lideratge femení; Jordi Reche, consultor especialista en llenguatge no verbal; Juanita Acevedo, experta en marca personal amb valors; Alba Guzmán, consultora en transformació digital; Ramon Montanera, expert en xarxes socials; Selva Orejón, referent en ciberseguretat i reputació digital; Daniel Resnich, especialista en branding i creativitat; Joan Riera, mentor d’empreses emergents; o David Millet, expert en màrqueting.